Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentaaaa allihuuppa,

onkos taas vähä lumoava maisemä, tä!😍
Kuu mollottaa ja lunta on kaikkialla!😍

Tänä viikonloppuna on palleroilla matseja pitkin Etelä-Suomea ja aloitan askarrella paperista lumihiutalehimmeliä ja paperitähtiä!
Täytyy muistaa ostaa aitoa kaakaota niin voipi tehdä tömpsyt. Laitatteko chiliä siihen kaakaoonne? Entäpä kermavaahtoa? Reseptejä otetaan innolla vastaan.

Hyvää perrrjantaita!❤
 
Joku kardemummadrinksukin olis kiva! Otetaan reseptejä siitäkin.

Koittakaapa tätä:

inkivääri, kardemumma, neilikka, kaneli, banaani, päärynä, mango, omena, kookosmaito/luomumaito/luomukerma ja jäitä mixeriin.
Eilen join, maistui.🤗
 
Hei on muuten metka toi vähänkäytettypistecom.

Ku pistin sinne myyntiin silloin joskus viimekussaa vaatteita. Niin nyt ne vaatteet mitä ajattelin, etteivät mene kaupaksi lainkaan, koska mielestäni ylihinnoittelin, on myyty.

Ja ne mun mielestä hyvät, edulliset kappaleet joiden oletin katovan ensiksi, odottavat eikä ketään kiinnosta...

Tosin niistä osa on kesävaatteita. Ehkä sekin vaikuttaa.


Mut jjoo. Musta ei tulisi "kirppismestaria".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miullapa on synttäripäivä tänään...sain lapselta draculoita, mutta ei antana halia eikä vielä onnitellut virallisesti (''se ei pyytämällä tuu, mutta tosa on tommonen...nii'') ja minä olin ihan liikkis kun tuolla ulkokuoreltaan äksyllä pohojalaasluonteen omaavalla jäbyntseeruksella on sisältä aina niin pehmo syrän :love: :love:
 
Miullapa on synttäripäivä tänään...sain lapselta draculoita, mutta ei antana halia eikä vielä onnitellut virallisesti (''se ei pyytämällä tuu, mutta tosa on tommonen...nii'') ja minä olin ihan liikkis kun tuolla ulkokuoreltaan äksyllä pohojalaasluonteen omaavalla jäbyntseeruksella on sisältä aina niin pehmo syrän
Paljon onnea vanhenemisen johdosta. Saat virtuaalihalin, sen vähän liian tuttavallisen version :)
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Elena777 ja ruuttis
Miullapa on synttäripäivä tänään...sain lapselta draculoita, mutta ei antana halia eikä vielä onnitellut virallisesti (''se ei pyytämällä tuu, mutta tosa on tommonen...nii'') ja minä olin ihan liikkis kun tuolla ulkokuoreltaan äksyllä pohojalaasluonteen omaavalla jäbyntseeruksella on sisältä aina niin pehmo syrän
Nousin juuri arkustani yöllisille retkilleni, joten hieman myöhästyneet onnittelut. Näykitään kun nähdään.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Miullapa on synttäripäivä tänään...sain lapselta draculoita, mutta ei antana halia eikä vielä onnitellut virallisesti (''se ei pyytämällä tuu, mutta tosa on tommonen...nii'') ja minä olin ihan liikkis kun tuolla ulkokuoreltaan äksyllä pohojalaasluonteen omaavalla jäbyntseeruksella on sisältä aina niin pehmo syrän
Onnittelut ja halaukset ❣🌹
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Miullapa on synttäripäivä tänään...sain lapselta draculoita, mutta ei antana halia eikä vielä onnitellut virallisesti (''se ei pyytämällä tuu, mutta tosa on tommonen...nii'') ja minä olin ihan liikkis kun tuolla ulkokuoreltaan äksyllä pohojalaasluonteen omaavalla jäbyntseeruksella on sisältä aina niin pehmo syrän :love: :love:
Aah, vielä kerkiin!🤩
Paljon onnea beibe!!!😍❤🥳
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Hei on muuten metka toi vähänkäytettypistecom.

Ku pistin sinne myyntiin silloin joskus viimekussaa vaatteita. Niin nyt ne vaatteet mitä ajattelin, etteivät mene kaupaksi lainkaan, koska mielestäni ylihinnoittelin, on myyty.

Ja ne mun mielestä hyvät, edulliset kappaleet joiden oletin katovan ensiksi, odottavat eikä ketään kiinnosta...

Tosin niistä osa on kesävaatteita. Ehkä sekin vaikuttaa.


Mut jjoo. Musta ei tulisi "kirppismestaria".
Ostin sieltä hetki sitten kasan neuleita!
Etenkin off-sholderit niistä oli niin ihania! Ei niitä normikaupassa myydä!

Yritän etsiä laadukasta villakangastakkia. Niitä ei saa mistään h&m:sta tms.

Kerran onnistuin kirppikseltä ostamaan lähes 400€ villakangastakin 20€! Tyttö vei sen.🙄


Täytyy etsiä uus.🤷‍♀️

Tuo vähänkäutetty on hyvä kauppa!❤
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Pannukahvi on vaan niin paljon parempaa. Ja mul on kyl varaa viel maksaa sähkölaskuni. Mul on risukeittimessä laturi joka lataa luuria ym..
Onhan se.

Ai se on se risukeitinmalli!! Kuulin, että niitä saa jo saunallakin.🤔

EIKU! En ollut tästä tietoinen!!! Luulin vitsiksi!😱

”Keitin toimii kuin mikä tahansa risukeitin ja lisäksi laataa puhelimesi. Laturi vaatii toimiakseen vain tulen keittimeen ja vettä keittimen vieressä sijaitsevaan säiliöön. Kun vesi lämpenee voidaan puhelin ladata USB-portista.”

 
Viimeksi muokattu:
Onhan se.

Ai se on se risukeitinmalli!! Kuulin, että niitä saa jo saunallakin.

EIKU! En ollut tästä tietoinen!!! Luulin vitsiksi!

”Keitin toimii kuin mikä tahansa risukeitin ja lisäksi laataa puhelimesi. Laturi vaatii toimiakseen vain tulen keittimeen ja vettä keittimen vieressä sijaitsevaan säiliöön. Kun vesi lämpenee voidaan puhelin ladata USB-portista.”

biolite campstove 2 on täällä. yllättävän paljon lataa akkuja kun liekit hulmuaa
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä