Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miten nämä ”tahmeat proteiinit” liittyy hiilareihin?
En löytänyt sitä tutkimusta mitä hain, mutta jos sokeria ja rasvaa vetelee samaan aikaan niin ei hyvä heilu. Laitan kun löydän.

Tässä eräs tutkimus minkä löysin aiheesta.
 
Lispe, oo onnellinen, uunissa pekoni-kananmuna-jauhelihamureke :sneaky:

Eli meillä valtimosuonet poksahtaa kohta, kutsun sut ja Heikkilän Anan meidän hautajaisiin. :unsure:

Onneks sentään laitoin persiljaa sekaan raikastamaan!
Älkää syökö sokeria niiden kanssa tai muuten vanhenet viisvuotta siltä istumalta!🤗😁
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: KalaMies ja Echo
Poppareita voi olla hauska maistella keskustelua seuratessa, mutta ne eivät edistä rimpuloiden käsivarsien kehittämistä roosaruusan mieleisiksi lihaksikkaiksi. Huonot ravintoarvot ja liian kevyitä treenipainoiksi.

Poppareista ja pimpukkataiteesta puheenollen, tässä laulaa Honey Popcorn lapsillekin sopivassa musiikkivideossa. Ryhmän jäsenet ovat japanilaisia aikuisviihdenäyttelijöitä, jotka päättivät vaihteeksi tehdä jotakin muuta.
Tässä mitään jäätäviä lihaksia kukkaa kaipaa, sitä paitti mullon ihan jäätävät reisilihakset (erottuu lihakset kun jännitän jalkoja, jopa oma juniori sanonut ettei ole reilua), pienet timmit pohkeet ja tikkulaihat nilkat. Vattassa erottuu muutama lihas, vaikka en eti mitään sikspäkkiä...

Netfliksistä kattelen toisella silmällä jotain hömppäsarjaa ja oottelen iltaa, että pääsisi jo nukkumaan...tylsää, lähen kohta piirteleemään naapurinpihalle pimpin ja pympyn kuvia..
 
Ja sä ota salaattilautanen pihvin kylkeen, ja lorauta siihen salaattiin basilika-oliiviöljyä ja heitä vähän valkosipulikrutonkia salaattiin, nam. :giggle:
Söin just puolikkaan lohen. Jooseppi toi taas.🫣
On tuonut jo tällä viikolla glögiäkin.😬

Muistatko? Se Joseph aka. Kim Jong Un, koska kaikki näyttää minusta samalta. Tekis mieli kysyä että onko hänelläkin narua nenässä.🤭
Vaiko munassa!!!’😱
 
  • Haha
Reactions: Echo
Jahas, mitähän sitä keppistelis kun töistä lähen. Treenit oli peruttu ku harkat olis ollu ulkina, niin mulla olis nyt omaa aikaa!!!!

En löhe Joosepin kanssa viinille kun en juo viiniä, mutta voisin köydä askartelemassa muutaman ”lumilyhdyn” jonnekin!!!!😏
 
Jahas, mitähän sitä keppistelis kun töistä lähen. Treenit oli peruttu ku harkat olis ollu ulkina, niin mulla olis nyt omaa aikaa!!!!

En löhe Joosepin kanssa viinille kun en juo viiniä, mutta voisin köydä askartelemassa muutaman ”lumilyhdyn” jonnekin!!!!
Johan sinä kävit askartelemassa Valkeakoskella. Näyttää tuo moottorisaha pysyvän käsissäsi.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tässä mitään jäätäviä lihaksia kukkaa kaipaa, sitä paitti mullon ihan jäätävät reisilihakset (erottuu lihakset kun jännitän jalkoja, jopa oma juniori sanonut ettei ole reilua), pienet timmit pohkeet ja tikkulaihat nilkat. Vattassa erottuu muutama lihas, vaikka en eti mitään sikspäkkiä...

Netfliksistä kattelen toisella silmällä jotain hömppäsarjaa ja oottelen iltaa, että pääsisi jo nukkumaan...tylsää, lähen kohta piirteleemään naapurinpihalle pimpin ja pympyn kuvia..
Heitän haasteen, yritetään kirjottaa oma nimi pissimällä!!!☺🤗🤗🤗
Sois varmaan seisten tehtävä.🤔
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Elena777
No, lopetan änkyröimisen. Sori Lispelle. Poden tän v-utukseni keskenäni.

Mä tulen olemaan tässä yhteiskunnassa se häviäjä, kun muu porukka juhlii lastensa kera iloisissa mulkku-ja pildeparaateissa, ja se leviää varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen, ja aikuiset "turvallisesti ja iloisesti" opastavat lasta seksin saloihin.

Mutta sitten oon paitsiossa. En mukaudu, vaikka muut ympärillä vaihtais mieltänsä joka toinen päivä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es
No, lopetan änkyröimisen. Sori Lispelle. Poden tän v-utukseni keskenäni.

Mä tulen olemaan tässä yhteiskunnassa se häviäjä, kun muu porukka juhlii lastensa kera iloisissa mulkku-ja pildeparaateissa, ja se leviää varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen, ja aikuiset "turvallisesti" opastavat lasta seksin saloihin.

Mutta sitten oon paitsiossa. En mukaudu, vaikka muut ympärillä vaihtais mieltänsä joka toinen päivä.
I feel ya sister, itekki kapinoin lasten sukupuolikasvatusta vastaan. Katsoitko jo miten woke levis koulujen oppikirjoihin? Ei mitään tieteellistä pohjaa ja siellä se nyt seisoo oppimatskussa (jonkun mielipiteestä on tehty ”sääntö”) että sukupuoli on valinta jne…

Ainoa asia missä olen liberaalimpi on se, että alastomuus on luonnollista ja että alastomuus ei ole tabu. Jos siitä tehdään tabu niin mitä sitten käy, tätä voi miettiä…

Ja lisäks, meidän perheessä puhutaan seksiasioista kuin koulupäivistä, kyllä näillä jo peitto heiluu heilojensa kanssa. Mut tää on meidän juttu, ja toisilla on toisin. Saa meidän tapoja kauhistella jos haluaa, ei se ole minulta pois. Ja samalla tavoin sinä voit ajatella teidän tavoista.💪

Kun laitan noita nauravia naamoja kirjoituksiin niin en ajattele mitään pahaa tai naura ivallisesti vaan joku siinö jutussa on hauska, ehkäpä viesti jolle nauran, oli sellaisen viestin perään laitettu mikä jitenkin täydensi hauskasti jne.

Mä kuule eukon retale tykkään susta, ei mulla ole mitään syytä pilkata/arvostella sua - eikä ketään. Ihmisiä tässä ollaan kaikki, vajaavaisuuksinemme ja erilaisine tapoinemme ja mielipiteinemme.😍

❤Kanttiralta toiselle (palsta bff:lle)❤

 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Echo
No, lopetan änkyröimisen. Sori Lispelle. Poden tän v-utukseni keskenäni.

Mä tulen olemaan tässä yhteiskunnassa se häviäjä, kun muu porukka juhlii lastensa kera iloisissa mulkku-ja pildeparaateissa, ja se leviää varhaiskasvatukseen ja perusopetukseen, ja aikuiset "turvallisesti ja iloisesti" opastavat lasta seksin saloihin.

Mutta sitten oon paitsiossa. En mukaudu, vaikka muut ympärillä vaihtais mieltänsä joka toinen päivä.
Se, että pitää kiinni periaatteistaan, on hienoa. Ei pidä tuuliviirinä mennä trendien mukana. Meissä on siis jotakin samaa 😜
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja ruuttis

Yhteistyössä