Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomentahuomentahuomenta.

Kauhee joulun tuska. Tai kun aikaisemmin oon oottanu joulua sillein viipyillen ja tunnelmoiden "tule joulu kultainen", niin nyt on ollu niin kiirettä että huokaan vaan TULIS JOULU JO!

Mutta on jännä huomata, miten lähiseudulla ei uskalleta vielä laittaa hämärä/jouluvaloja ihan niin reippaasti kuin edellisinä vuosina. Kaipa se sähkölasku pelottaa, vaikka ledit ei paljoa kuluttaiskaan.
 
Huomentahuomentahuomenta.

Kauhee joulun tuska. Tai kun aikaisemmin oon oottanu joulua sillein viipyillen ja tunnelmoiden "tule joulu kultainen", niin nyt on ollu niin kiirettä että huokaan vaan TULIS JOULU JO!

Mutta on jännä huomata, miten lähiseudulla ei uskalleta vielä laittaa hämärä/jouluvaloja ihan niin reippaasti kuin edellisinä vuosina. Kaipa se sähkölasku pelottaa, vaikka ledit ei paljoa kuluttaiskaan.

Huomenet!

Mä en, sattuneesta syystä, juuri joulua odota mutta ku me vietetään se jo pikkujouluaikaan niin jouluherkkuja kyllä odotan vesi kielellä. :p

Ja valoja, todella, on vähemmän. Ja hillitymmillä valaisutehoilla. Ja se on vain hyvä :)
 
Huomenet!

Mä en, sattuneesta syystä, juuri joulua odota mutta ku me vietetään se jo pikkujouluaikaan niin jouluherkkuja kyllä odotan vesi kielellä. :p

Ja valoja, todella, on vähemmän. Ja hillitymmillä valaisutehoilla. Ja se on vain hyvä :)
Mä kyllä tykkään jouluvaloista, ne tuo kans sitä tunnelmaa. Mutta auta armias jos jossain on jotkut sinivihreenoranssit valot jotka vieläpä tuikkii, niin....niin...mun pitää käydä silmävaurioiden takia aina optikolla jälkikäteen. :eek:
 
Mä kyllä tykkään jouluvaloista, ne tuo kans sitä tunnelmaa. Mutta auta armias jos jossain on jotkut sinivihreenoranssit valot jotka vieläpä tuikkii, niin....niin...mun pitää käydä silmävaurioiden takia aina optikolla jälkikäteen.
Sulla on vaan kylmänvalkoista valoa pitkin pihaa? Kyllä länpimänvalkoinen luo mukavamman tunnelman ulos. Tosin sitten ei näe, että syökö keltaista lunta...
 
Mä kyllä tykkään jouluvaloista, ne tuo kans sitä tunnelmaa. Mutta auta armias jos jossain on jotkut sinivihreenoranssit valot jotka vieläpä tuikkii, niin....niin...mun pitää käydä silmävaurioiden takia aina optikolla jälkikäteen. :eek:
No juuri näin.

Jotain tyyliä sentään, joulun/pimeän ajan kunniaks!

Lämpimän valkoiset klassiset valot ovat tyylikäs ja tunnelmallisin vaihtoehto.❤ Ledeinäkin tällaisia onneksi saa.

TÄÄLLÄ TUPRUTTAA LUNTA, maa on aivan valkoinen jo!!!!!!❤❤❤❤
Ja lisää tulee huomennakin!❤

Istun ulkona lampaantaljalla pehnustetulla penkillä ja ihastelen maisemaa glögimuki kädessä ja jalassa pitkät valkoiset villasukat, yllä pehmeä ulkopeitto.
No nyt sitten lähti lapasesta ja teen poikkeuksen. Napeista tulee:

 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Ja, jos totta puhutaan niin onhan näitäkin muunkin värisiä ihan kiva katsella:



Oletteko käyneet haistelemassa ja maistelemassa tunnelmaa joulutoreilla muuallakin kuin Suomessa?
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
HEEEEI!!! Nyt sen vihdoin löysin!

Vaahtosin joku joulu, että muistaako joku erästä ruokaohjelmaa! No, tässä se nyt on, mutta on poistunut.😭

Muistaako joku tämän? @Echo ehkä katsonut koska kuninkaalliset mainittu.

Joulu kuninkaallisessa kuparikeittiössä:


Mistä minä nyt tuon voisin katsoa kun YT:stakaan ei löytynyt?😭
 
Tänään syödään pihvien lisäksi muun muassa töhnämunia a’la mama. Että nämä on hyviä!😋

Keitettyjä kananmunia,
itse tehtyä majoneesia,
vaahdotettua kermaa,
tonnikalaa,
ruohosibulia.
Maustetaan vuorisuolalla, curryllä ja ripauksella pippuria.

Nam-nam-nam!
 

Yhteistyössä