Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hintoja kun miettii niin ihmettelen, että kehtaavatkin pitää vaatteita päällä!
Aiemmin tässä samassa ketjussa @-roosaruusa- kertoi valitsevansa mieluummin synnytyksen ilman kivunlievitystä kuin hammaslääkärikäynnin. Ehkä tuo kammo johtuikin hammaslääkärin liiallisesta vaatetuksesta?

Positiivisena keskustelijana olen aiemminkin ajoittain muistutellut hammasläärikokemuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Kummallista tuo hammaslääkäripelko. Hammaslääkärissä käyminenhän on kokonaisvaltaisesti miellyttävä kokemus. Tietenkin hammaslääkärin pitää olla sekä pätevä että sopiva.
No miten ton nyt ottaa.

Oot tuolissa selälläsi, pää alaspäin ja pidät suuta auki ja silti kuola on valua poskelle.

Muistuttaa enemmän sessiota jonkun pölöpäämasterin kanssa jolla on mieltymyksiä syväkurkkujuttuihin tai siihen, mikä hitto sen nimi on, se sellainen kuolainpallojuttu. Sana on ny ihan hukassa :O
 
No miten ton nyt ottaa.

Oot tuolissa selälläsi, pää alaspäin ja pidät suuta auki ja silti kuola on valua poskelle.

Muistuttaa enemmän sessiota jonkun pölöpäämasterin kanssa jolla on mieltymyksiä syväkurkkujuttuihin tai siihen, mikä hitto sen nimi on, se sellainen kuolainpallojuttu. Sana on ny ihan hukassa :O
joo mutta jos lääkäri on nainen ja sillä on isot niin helpottaa kummasti
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Sisään meni paljon lammas-kaalikääryleitä ja sienisalaattia.😋

Mitä siellä syyään?
Boobis vastasikin jo.

Ja voiko Roosa jo syyä ku se hammas?!😱
 
Sisään meni paljon lammas-kaalikääryleitä ja sienisalaattia.

Mitä siellä syyään?
Boobis vastasikin jo.

Ja voiko Roosa jo syyä ku se hammas?!
Hammas oli kunnossa jo eilen heti hammaslääkärin jälkeen. Ei siitä ollut kuin paikka irronnut, selvisin ilman puudutustakin.

Mut jotain tulista voisi olla tänään. Pataa tai kastiketta. -Katsotaan, kunhan ehdin kauppaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobie ja Lispetti
Kummallista tuo hammaslääkäripelko. Hammaslääkärissä käyminenhän on kokonaisvaltaisesti miellyttävä kokemus. Tietenkin hammaslääkärin pitää olla sekä pätevä että sopiva.
Kävin vähän aikaa sitten hammashoitsulla hammaskivesten poistossa. Oli oikein mukava ja sopiva hoitaja. Itse vaan tosiaan jäin miettimään sanojasi hammaslääkärin tisseistä, että ne tökki päähän siinä samalla. No mulla oli sama tilanne, tosin ensiksi tuolia käännettiin niin alas, että takaraivoni hinkkasi hoitsun reisien väliin. Sitten vähän ajan kuluttua tuolia nostettiin ylös ja sitten tökki tisseillä takaraivoon. Taisi tehdä tahallaan, oli kyllä ihan muodollisesti pätevä hoitsu...
 
Kävin vähän aikaa sitten hammashoitsulla hammaskivesten poistossa. Oli oikein mukava ja sopiva hoitaja. Itse vaan tosiaan jäin miettimään sanojasi hammaslääkärin tisseistä, että ne tökki päähän siinä samalla. No mulla oli sama tilanne, tosin ensiksi tuolia käännettiin niin alas, että takaraivoni hinkkasi hoitsun reisien väliin. Sitten vähän ajan kuluttua tuolia nostettiin ylös ja sitten tökki tisseillä takaraivoon. Taisi tehdä tahallaan, oli kyllä ihan muodollisesti pätevä hoitsu...
Toive ajattelua!
 
Ihan vastajauhettuja? Tekisin sekä tuoretta että pykäisin juuren. :p
Mä en osaa tehdä juuresta ruisleipää. Oon pakastimesta oton jälkeen 4 päivän ajan sitte lisänny siihen juureen vettä ja jauhoja ja se on kuplinu, mutta tulos uunista otettaessa on silti kivikova, likilaskuinen läjä. :(

Mulla on harvoja juttuja mitä en osaa ruuanlaitossa tai leivonnassa. Tuo on yksi :D
 
täällä oli aamupäivällä aivan karmea sää mutta parani yhden aikaan ja nyt on oikein lepposaa
Tuli teikäläisestä mieleen että taas saa viikonloput paeta hirvimiehiä, eilenki. :sneaky: Miten mä aina onnistun suunnittelemaan luontoreissut semmoselle kantille missä niitä pipopäitä on?

Mene idylliselle sieniretkelle, niin siellä on joku oranssi äijänpötkylä puskissa.
Tai aattelet lenkillä syrjäisellä mettätiellä että täällä saa hoilata ja pysähtyä huilaamaan, niin tien vieressä hiljaisuudessa nakottaa kannolla joku Kauko tai Rane pyssynsä kans.

Sori, Krut. Ja kyllä mulleki peurapaisti maistuis :D
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Tuli teikäläisestä mieleen että taas saa viikonloput paeta hirvimiehiä, eilenki. :sneaky: Miten mä aina onnistun suunnittelemaan luontoreissut semmoselle kantille missä niitä pipopäitä on?

Mene idylliselle sieniretkelle, niin siellä on joku oranssi äijänpötkylä puskissa.
Tai aattelet lenkillä syrjäisellä mettätiellä että täällä saa hoilata ja pysähtyä huilaamaan, niin tien vieressä hiljaisuudessa nakottaa kannolla joku Kauko tai Rane pyssynsä kans.

Sori, Krut. Ja kyllä mulleki peurapaisti maistuis :D
ei tartte pyyrellä antennia, kyllä marjastajat/sienestäjät/lenkkeilijät mahtuu mehtään vaikka olis hirvenpyyntiaika

kunhan et mene haukulle sohlaamaan
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä