Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta

Menee hermot, joka ainoa aamu maanantaista perjantaihin alkaa kuulumaan poraamisen ja nakutuksen ja hakkaamisen ääniä ympäri taloa.
Itselläni muutto edessä marraskuussa, jos hermot kestää sinne saakka. Tänään aloittivat jo klo 7.15..saako noin aikaisin edes aloittaa?? Saatoin karjaista yläkerran asunnon suuntaan jotain vähemmän kilttiä.

Noh, tätä tasaisen ärsyttävää poraamisen ääntä kestää tänäänkin klo 15 ja sitten saa korvat taas levätä.
 
Huomenta

Menee hermot, joka ainoa aamu maanantaista perjantaihin alkaa kuulumaan poraamisen ja nakutuksen ja hakkaamisen ääniä ympäri taloa.
Itselläni muutto edessä marraskuussa, jos hermot kestää sinne saakka. Tänään aloittivat jo klo 7.15..saako noin aikaisin edes aloittaa?? Saatoin karjaista yläkerran asunnon suuntaan jotain vähemmän kilttiä.

Noh, tätä tasaisen ärsyttävää poraamisen ääntä kestää tänäänkin klo 15 ja sitten saa korvat taas levätä.

*tarjoaa korvatulppia*


Ovat nerokas keksintö! Mä en nukkuisi kai ikinä ellen tunkisi moista ainakin toiseen korvaan. Tyyyä vasten oleva voi olla ilman, mutta ku unissaan kääntyy ni usein on paras laittaa molempiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Huomenta

Menee hermot, joka ainoa aamu maanantaista perjantaihin alkaa kuulumaan poraamisen ja nakutuksen ja hakkaamisen ääniä ympäri taloa.
Itselläni muutto edessä marraskuussa, jos hermot kestää sinne saakka. Tänään aloittivat jo klo 7.15..saako noin aikaisin edes aloittaa?? Saatoin karjaista yläkerran asunnon suuntaan jotain vähemmän kilttiä.

Noh, tätä tasaisen ärsyttävää poraamisen ääntä kestää tänäänkin klo 15 ja sitten saa korvat taas levätä.
Eikös se seitsemältä pääty hiljaisuus yleensä. Mene päiväksi kirjastoon jos ei muuta paikkaa ole
 
Huomenta

Menee hermot, joka ainoa aamu maanantaista perjantaihin alkaa kuulumaan poraamisen ja nakutuksen ja hakkaamisen ääniä ympäri taloa.
Itselläni muutto edessä marraskuussa, jos hermot kestää sinne saakka. Tänään aloittivat jo klo 7.15..saako noin aikaisin edes aloittaa?? Saatoin karjaista yläkerran asunnon suuntaan jotain vähemmän kilttiä.

Noh, tätä tasaisen ärsyttävää poraamisen ääntä kestää tänäänkin klo 15 ja sitten saa korvat taas levätä.
Ei kai sinulle voi olla yllätys, että aika monen työpäivä (varsinkin rakennusalalla) alkaa klo 7 ja päättyy klo 15? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*tarjoaa korvatulppia*


Ovat nerokas keksintö! Mä en nukkuisi kai ikinä ellen tunkisi moista ainakin toiseen korvaan. Tyyyä vasten oleva voi olla ilman, mutta ku unissaan kääntyy ni usein on paras laittaa molempiin.
Minnuu ahistaa, jos korvat on tukossa, enkä saa sitten unta:eek:
Eikös se seitsemältä pääty hiljaisuus yleensä. Mene päiväksi kirjastoon jos ei muuta paikkaa ole
Noi lupasi aiemmin ettei meteli ala ennen klo 8 aamulla.
Ei kai sinulle voi olla yllätys, että aika monen työpäivä (varsinkin rakennusalalla) alkaa klo 7 ja päättyy klo 15?
Nope, mutta noiden omien sanojen mukaan heillä alkaa touhut vasta klo 8 grrr!
 
Hellou. :)

Heti alan valittaa.
Miks Whatsappin hymiöt on tossa järjestyksessä kun ne on? Aika moni, mä mukaanlukien käyttää peukku-hymiötä tai jotain muuta käsimerkkiä (no ei keskaria :D), mut ne löytyy robotin ja ufojen jälkeen. Miksei ne voi olla kasvoemojien jälkeen?

Kauhee ongelma :(
 
Viimeksi muokattu:
Hellou.

Heti alan valittaa.
Miks Whatsappin hymiöt on tossa järjestyksessä kun ne on? Aika moni, mä mukaanlukien käyttää peukku-hymiötä tai jotain muuta käsimerkkiä (no ei keskaria ), mut ne löytyy robotin ja ufojen jälkeen. Miksei ne voi olla kasvoemojien jälkeen?

Kauhee ongelma
Sanos! Ton takia mä vain kirjoitan hymynaaman ja sit se on aina se sama.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mulle apinan suoliston läpikäynyttä, Paraguayn sademetsän etelärinteen puskan paahtoasteen 10 tervakahvia, jonka nautin marjapuuron värinen pellavarätti kiedottuna päähäni ja musta pellavakaapu päällä ja okranväriset pellava-haaremihousut, kaikki lävistykset ja septumit vaan täräjää ryystäessäni sumppia ja kuuntelen tuttuni bändin underground-proge-levyä "ganja love"....

Ei! *herää painajaisesta*
Mä haluun selkeän, kirkkaan ajattelun, porvarillisen/kepulaisen aamun. Omakotitalon pihalla nautin 1-paahtoasteen Juhla Mokkaa muumi-mukista, pihaltani löytyy 2 tuijaa (aijai, tää hävettää muaki), nurmikko leikattu, diesel-auto on pihassa.

(En ole Annika Saarikko vol.2 :D)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle apinan suoliston läpikäynyttä, Paraguayn sademetsän etelärinteen puskan paahtoasteen 10 tervakahvia, jonka nautin marjapuuron värinen pellavarätti kiedottuna päähäni ja musta pellavakaapu päällä ja okranväriset pellava-haaremihousut, kaikki lävistykset ja septumit vaan täräjää ryystäessäni sumppia ja kuuntelen tuttuni bändin underground-levyä "ganja love"....

Ei! *herää painajaisesta*
Mä haluun selkeän, kirkkaan ajattelun, porvarillisen/kepulaisen aamun. Omakotitalon pihalla nautin 1-paahtoasteen Juhla Mokkaa muumi-mukista, pihaltani löytyy 2 tuijaa (aijai, tää hävettää muaki), nurmikko leikattu, diesel-auto on pihassa.

(En ole Annika Saarikko vol.2 )

Siis kyllä kahvin pitää olla kahvia eikä jotain kärvennettyä kitkeräpurua. Auto taas saa olla bensa tai diesel kunhan on auto eikä joku sähkökikotin.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä