Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mieleen ei ole juolahtanut, että on ihmisiä, joilla ei ole varaa muuhun kuin halveksimaasi Prisma-pukeutumiseen. Samalla, kun nyrpistelet vaatetukselle, niin kyllä myös nyrpistelet sille ihmisellekin.
Ja sulle ei ole juolahtanut mieleen lukea viestejäni, että just aiemmin kirjoitin lasten pukeutumisen kohdalla vähävaraisuudesta, jonka ymmärrän.

Vaikka ei tyyli ole rahasta kiinni. Marketeissa ja kirppareilla on muutakin vaihtoehtoa edullisesti, kuin crocsit, narutoppi ja lippis.
 
Viimeksi muokattu:
Enhän mäkään rahassa kylve ja viimeisenä meidän rahamenoista laitan omaan pukeutumiseen rahaa. Kotona olen kesät kulahtaneessa t-paidassa, trikoocapreissa ja pihalla hiihdän crocseissa.

Mutta kaupungille mulla on 1-5 vuoden sisään ostettuja siistejä kesävaatteita, ei montaa, mutta muutama siisti.
 
Ja harmailija: vaikket uskois, niin mulla on kavereissa myös trikoo-tatska-narutoppi-nortti huulessa -tyyppejä.

Mutta mä marmatan yleisellä tasolla aina, kun jostain ilmiöstä marmatan. Henkilökohtaisella tasolla oon kenen kanssa kaveria tahansa, koska ihminen ei ole pelkkä pukeutumisensa.
 
Enhän mäkään rahassa kylve ja viimeisenä meidän rahamenoista laitan omaan pukeutumiseen rahaa. Kotona olen kesät kulahtaneessa t-paidassa, trikoocapreissa ja pihalla hiihdän crocseissa.

Mutta kaupungille mulla on 1-5 vuoden sisään ostettuja siistejä kesävaatteita, ei montaa, mutta muutama siisti.
Nyt on niin kuuma, että käyskentelen pihalla pelkissä boxereissa. No kauppaan mennessä pistän shortshitit ja teepaidan
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Boobis2
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä