Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Glory realm bible church.
Nevahööd. Googletin, ja aika uusi seurakunta. Jäädään odottamaan, millainen siitä muodostuu. :)

Ole rauhassa: juhannuksen vietto saunomisineen ja uimisineen ei ole syntiä. Mä tasan tarkkaan väsään hölskypotut ja lämminsavulohet pöytään, sanoi kuka mitä tahansa.:D
Eri asia tosiaan, jos viettää sen ryypäten tai paneskellen naapurin Penaa.
Moni uskova viettää juhannusta koluamalla kristillisiä juhlia.
 
vierailija
Nevahööd. Googletin, ja aika uusi seurakunta. Jäädään odottamaan, millainen siitä muodostuu.

Ole rauhassa: juhannuksen vietto saunomisineen ja uimisineen ei ole syntiä. Mä tasan tarkkaan väsään hölskypotut ja lämminsavulohet pöytään, sanoi kuka mitä tahansa.
Eri asia tosiaan, jos viettää sen ryypäten tai paneskellen naapurin Penaa.
Moni uskova viettää juhannusta koluamalla kristillisiä juhlia.
Noniin mut mä sorruin ja toinen päivä menos. Alkoholia ja heräsin naisen vierestä. Niin ei munkaan mielestä lepposen juhannuksen vietossa ole mitään pahaa. Nytkin täällä hienoo live musaa
 
Huomenta

Ei saa nukuttua, aivan liian tukalan kuumaa...jos nukun ihan tuulettimen edessä niin vähän kerrallaan saa torkahdeltua, mutta sitten havahtuukin siihen ettei mikään asento ole mukava enää. Pöh.

No en silti kaipaa kylmää säätä, ehkä tehokkaampaa tuuletinta vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Boobis2
Kesä. Helle.
Mielikuvia kesästä:

Grilliruokaa. Ylikasvanutta nurmikkoa. Jossain kuuluu ruohonleikkurin ääni. Jäätelöä. Itikoita mökillä ja loputon työleiri.
Aamulla autereisuus, päivällä lämähtää kuumuus. Pysähtyneisyys. Paarmat. Taivaalla kuuluu reittilentokoneen ääni kun se kaartaa korkealla taivaan sinessä.

Kesäkahvilan terassilla istuu Terhi 48-v. k*senkeltaisessa tukassa ja palaneen-kurttuisen dekolteen kera. Kiskoo kaljaa suuret aurinkolasit päässä (aurinkolasien sangoissa muovitimantteja), ja kertoilee matalalla äänellä "me ollaan nyt Jukan kanssa vaan käymässä Fugesta täällä Suomessa". Terhillä valkoinen, väljä kreikkalaistyylinen pitsipaita, pointsit siitä.
Miljoona kultaista kaulakorua ja sormusta.
Terhi on mukava mutta römeä-ääninen.

Kahvilassa on myös väsähtänyt 3-lapsinen perhe joka on reissannu jo 2 viikkoa Suomen suvessa.
Lapsilla Tokmannilta/Prismasta ostetut edulliset t-paidat, hellehatut, caprit ja crocsit.
Äiti narisee väsyneellä äänellä "kyllä sun Nea pitää pitää aurinkolaseja ettei häikäise, ja kato hei, sun iho meinaa palaa auringossa" ja "Luca, mitä jäätelöä otat? Mansikkaa? Suklaata? Vai tätä vaniljaa? Ai tätäkö? Vai tätä? Kyllä sun täytyy nyt se sanoa, kato ku äiti ei tiedä mitä sä haluat. "
Isä yrittää jeesata parhaansa mukaan. Äiti narisee isälle "viititkö kattoa tuota Juusoa ettei se tipu tuosta syöttötuolista?"
 
Oon kesällä kattonu pari leffaa.

Mikä on ei-realistisin juonenkäänne elokuvassa tai sarjassa?
Se kun Maire ja Seppo on olleet yhdessä jo ties kuinka, Maire yrittää kertoa Sepolle suurta salaisuutta mutta ei saa kerrottua, koska Sepolla on aina kiire ja Seppo alkaa puhua hyväntuulisena jostain muusta.

Sit joskus 1 v.päästä siitä salaisuudesta tulee iso ongelma, Seppo suuttuu Mairelle "miksi et kertonut?" Maire "minä yritin, mutta et kuunnellut..."

Mä en oo koskaan kuullu että IRL jollain parilla olis käyny noin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta

Ei saa nukuttua, aivan liian tukalan kuumaa...jos nukun ihan tuulettimen edessä niin vähän kerrallaan saa torkahdeltua, mutta sitten havahtuukin siihen ettei mikään asento ole mukava enää. Pöh.

No en silti kaipaa kylmää säätä, ehkä tehokkaampaa tuuletinta vaan.
Niin, jos tuuletin on tarpeeksi tehokas, repii se turhat rievut päältä, hiukset päästä ja hoitaa sheivauksenkin.... Sen jälkeen nukkuu paremmin koska on todella alasti.

 
  • Haha
Reactions: Elena777
Kesä. Helle.
Mielikuvia kesästä:

Grilliruokaa. Ylikasvanutta nurmikkoa. Jossain kuuluu ruohonleikkurin ääni. Jäätelöä. Itikoita mökillä ja loputon työleiri.
Aamulla autereisuus, päivällä lämähtää kuumuus. Pysähtyneisyys. Paarmat. Taivaalla kuuluu reittilentokoneen ääni kun se kaartaa korkealla taivaan sinessä.

Kesäkahvilan terassilla istuu Terhi 48-v. k*senkeltaisessa tukassa ja palaneen-kurttuisen dekolteen kera. Kiskoo kaljaa suuret aurinkolasit päässä (aurinkolasien sangoissa muovitimantteja), ja kertoilee matalalla äänellä "me ollaan nyt Jukan kanssa vaan käymässä Fugesta täällä Suomessa". Terhillä valkoinen, väljä kreikkalaistyylinen pitsipaita, pointsit siitä.
Miljoona kultaista kaulakorua ja sormusta.
Terhi on mukava mutta römeä-ääninen.

Kahvilassa on myös väsähtänyt 3-lapsinen perhe joka on reissannu jo 2 viikkoa Suomen suvessa.
Lapsilla Tokmannilta/Prismasta ostetut edulliset t-paidat, hellehatut, caprit ja crocsit.
Äiti narisee väsyneellä äänellä "kyllä sun Nea pitää pitää aurinkolaseja ettei häikäise, ja kato hei, sun iho meinaa palaa auringossa" ja "Luca, mitä jäätelöä otat? Mansikkaa? Suklaata? Vai tätä vaniljaa? Ai tätäkö? Vai tätä? Kyllä sun täytyy nyt se sanoa, kato ku äiti ei tiedä mitä sä haluat. "
Isä yrittää jeesata parhaansa mukaan. Äiti narisee isälle "viititkö kattoa tuota Juusoa ettei se tipu tuosta syöttötuolista?"
Hauska kuvailu, mutta miksi sinulle tuntuu tuo pukeutuminen (ja vaatteiden ostopaikka) olevan niin kovin tärkeää?

Minulle ei tänään ole ylläni kuin puuvillainen kauluspaita ja shortsit. Briteistä ostetut, mutta en kokisi alemmuudentunnetta vaikka olisivat Prismasta tai Dressmanilta.

Sopiva nainenhan ei tarvitse nyt kuin korkeintaan tämän.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Hauska kuvailu, mutta miksi sinulle tuntuu tuo pukeutuminen (ja vaatteiden ostopaikka) olevan niin kovin tärkeää?

Minulle ei tänään ole ylläni kuin puuvillainen kauluspaita ja shortsit. Briteistä ostetut, mutta en kokisi alemmuudentunnetta vaikka olisivat Prismasta tai Dressmanilta.

Sopiva nainenhan ei tarvitse nyt kuin korkeintaan tämän.
Kangas on nykyään niin kallista että tarkka talousihminen pukeutuu helteellä mahdollisimman säästävöisesti
 
  • Haha
Reactions: m1es
Hauska kuvailu, mutta miksi sinulle tuntuu tuo pukeutuminen (ja vaatteiden ostopaikka) olevan niin kovin tärkeää?

Minulle ei tänään ole ylläni kuin puuvillainen kauluspaita ja shortsit. Briteistä ostetut, mutta en kokisi alemmuudentunnetta vaikka olisivat Prismasta tai Dressmanilta.

Sopiva nainenhan ei tarvitse nyt kuin korkeintaan tämän.
No puuvillainen kauluspaitahan on hieno. Vai laittaisitko kuitenkin Leijona-t-paidan, jos sulle pukeutuminen ei ole niin tärkeää? ;)
 
Lasten pukeutumisessa olen kahta mieltä.

-ok, pikkulasten vanhemmilla ei usein ole rahaa kuin ostaa 5 euron t-paitoja ja capreja ja crocseja, ja miksi ostaakaan muuta, kun lapset kasvaa nopsaan ja vaatteet kuluu kun ne rönyää?

-lapsia voisi pukea nätimminkin. Jotenki surettaa kun yks kaverini pukeutuu viimeisen päälle tyylikkäästi, mut tytöillä on aina nää: vaaleanpunainen mylittlepony/yksisarvis-t-paita tai vaaleansininen Frozen-paita, vaaleanvioletit trikoolegginssit ja vaaleanpunaiset crocsit. Hellehattuna lippis.
Aina, ekan 6-7 vuoden ajan.

Miksei voi pukea astetta nätimmin? Näissäkin vaatteissa voi leikkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Echo onkin näitä pitkin nenänvartaan nyrpisteleviä ja arvostelevia.
Kyllä, nyrpistelen nykyajan monelle tyylille. En mä sille ihmiselle itselleen nyrpistele, mutta sanotaan että nykyihminen kuorruttaa itsensä sellaisilla luotaantyöntävillä asioilla, jotka tekee sen että mun lähimmäisenrakkaus syntyy 1 nanosekunnin viiveellä :sneaky:



Vs.tässä 50-luvun tyylikkäämpiä juhlijoita:
 
vierailija
Kyllä, nyrpistelen nykyajan monelle tyylille. En mä sille ihmiselle itselleen nyrpistele, mutta sanotaan että nykyihminen kuorruttaa itsensä sellaisilla luotaantyöntävillä asioilla, jotka tekee sen että mun lähimmäisenrakkaus syntyy 1 nanosekunnin viiveellä


Vs.tässä 50-luvun tyylikkäämpiä juhlijoita:
Mieleen ei ole juolahtanut, että on ihmisiä, joilla ei ole varaa muuhun kuin halveksimaasi Prisma-pukeutumiseen. Samalla, kun nyrpistelet vaatetukselle, niin kyllä myös nyrpistelet sille ihmisellekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobis2

Yhteistyössä