Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä pölyamoria tuottaa enemmän marjoja. Miksi hommata liikaa poikia, kun muutama voi hoitaa suurenkin joukon tyttöjä?
Samaa on toteutettu ihmistasolla tuolla muslimimaissa ja eivät näytä syntyvyysluvut kärsivän....
Haa, mulla on ratkaisu.

Mä hommaan sinkun eli 1 Sonjan, koska se on itsepölyttyvä. :D (Hmm, sillä on sit omaa kivaa...? :unsure:)

Mutta siis kun karhunvatukka voi kasvaa 3-metriseksi ja meidänkään tontti ei ole ääretön, niin ostan vain yhden.
 
Haa, mulla on ratkaisu.

Mä hommaan sinkun eli 1 Sonjan, koska se on itsepölyttyvä. (Hmm, sillä on sit omaa kivaa...? )

Mutta siis kun karhunvatukka voi kasvaa 3-metriseksi ja meidänkään tontti ei ole ääretön, niin ostan vain yhden.
Jos kasvupaikka on hyvä, on sinulla 10 vuoden kuluttua suuri pöheikkö Sonjaa. Leviää tehokkaasti juurivesojensa kautta, kuten muutkin vadelmat.
 
Jos kasvupaikka on hyvä, on sinulla 10 vuoden kuluttua suuri pöheikkö Sonjaa. Leviää tehokkaasti juurivesojensa kautta, kuten muutkin vadelmat.
Mietin ku niitä on kuvissa kiipeämässä seinäristikkoa pitkin...eikös aina sanota että asuintalon seinän viereen ei saa istuttaa, ettei juuret rikkois sokkelia...mut ei kai karhunvatun juuret niin isot ole?
Jatkuva kastelu sokkelin lähellä voi kans tuoda kosteusvauriota.
 
Pihahommissa. Mä tykkään eläimistä, mut tuntuu että luonto pyrkii pihaan joskus enemmänkin: kukkapenkissä 7 lehtokotiloa, joiden vieressä oli pupun papana.

Lehtokotilot on nyt muovikassissa yleisissä roskiksissa..juu tiedän ettei niitä sinne sais tunkea..:LOL:
 

Yhteistyössä