Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Katoin maikkarin sivulta, että olivat peruneet sen luvan ja hyvä niin, on se nyt kumma ettei anneta niiden liikkua edes siellä missä eivät ole vaaraksi kotieläimille tai ihmisille.
Just noin. Kyllä sudet saa minunkin mielestä mellastella ihan vaan keskenään ja pysyä pois ihmisten ilmoilta.
Voi täällä etelässäkin jostain löytyä sellaisia korpiseutuja, missä on niille tarpeeksi tilaa.
Mutta kaikilta asutuksen lähiympäristössä pyöriskeleviltä nirri pois vain.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Vois kai nuo nyt ekaks tappaa silleen äkkiä, että eivät kituis? Helpompi kai nuo olis leikatakin jos olisivat paikoillaan? Et kai sinäkään fileeraa elävää sätkivää kalaa?

Eikä me tapeta hyttystäkään tai muita öttiäisiä yksi jalka kerrallaan esitelläksemme tappamistaitoja…
Minä tapan aina kalat välittömästi, siis ihan pienet onkisärjetkin. Ja suojelen taloon eksyneitä hämähäkkejä, kimalaisia ja perhosia, ensimmäiset saavat jäädä, kaksi jälkimmäistä kannetaan ulos juomalasissa tai kämmenten välissä.

Aika usein tällä palstalla jostakin ilmiöstä kertominen tulkitaan kannanotoksi sen puolesta. Minuun tuo ei oikein päde.
 
Nukuin hyvin.
Näin haikeita unia...kesästä, auringosta,merenrannasta, merenrannalla olevista kissanpennuista, eräästä kaipaamastani työkaverista....
Sit näin unta että olin raskaana. Ensin shokki (näin yli 4-kymppiselle), sit innostuin, mut sit murehdin meidän kuopuksen ja vauvan yli 10 vuoden ikäeroa...onneks en oo raskaana.
 
Nukuin hyvin.
Näin haikeita unia...kesästä, auringosta,merenrannasta, merenrannalla olevista kissanpennuista, eräästä kaipaamastani työkaverista....
Sit näin unta että olin raskaana. Ensin shokki (näin yli 4-kymppiselle), sit innostuin, mut sit murehdin meidän kuopuksen ja vauvan yli 10 vuoden ikäeroa...onneks en oo raskaana.
Selvä enneuni, olet raskaana ennen maananataipäivää. Onnittelut!


Tässä vähän tavoitetta, 6,7 kg painoinen kiinalaisvauva.


 
Selvä enneuni, olet raskaana ennen maananataipäivää. Onnittelut!


Tässä vähän tavoitetta, 6,7 kg painoinen kiinalaisvauva.


Se että olisin raskaana kiinalaiselle maanantaina, vaatisi välissä tapahtuneen aika monta erikoista tapahtumaa. :ROFLMAO:

Kiina hyökkää tänään Eurooppaan ja joudun jonkun 150 cm pitkän kiinalaisen sotilaan raiskaamaksi kun se uhkaa muuten aseella?
 
  • Haha
Reactions: Elena777
Mä näin unta että tapasin bileissä kivan miehen. Mutta mies oli reilusti alle 40. Ikäeron takia en tutustunut häneen paremmin. Hän loukkaantui ja lähti jonnekin. Jätti viestin mun laukkuun. Luin viestin kun huomasin sen. Lähdin hänen perään. Löysin hänet ja syöksyin hänen kaulaan. ❤ The end.

Oli muuten komea ja hyvä kroppainen mies. 😋
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Tiesittekö että ruotsalaisen laulajattaren Lykke Lin veljen nimi on Kikke Li ja serkun nimi Pippe Li?

Huomenta....eipä sitte nukuttanutkaan enää. No kohta takas sänkyyn.
No huomenet vaan.
Appiukko keitti eilestä illalla sen sorttiset kahveet, ettei tullu nukutuksi koko yönä.
Ja kun mä en osaa nukkua päivällä, niin taitaa olla melkonen tsompi tänään sahan kahvoissa tuolla pusikon puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Minä tapan aina kalat välittömästi, siis ihan pienet onkisärjetkin. Ja suojelen taloon eksyneitä hämähäkkejä, kimalaisia ja perhosia, ensimmäiset saavat jäädä, kaksi jälkimmäistä kannetaan ulos juomalasissa tai kämmenten välissä.

Aika usein tällä palstalla jostakin ilmiöstä kertominen tulkitaan kannanotoksi sen puolesta. Minuun tuo ei oikein päde.
Toihan kuulostaa ihan täysjärkisen hommilta. Aloitetaan se ympäristöstä huolehtiminen ihan siitä ittensä ympäriltä.
 
No huomenet vaan.
Appiukko keitti eilestä illalla sen sorttiset kahveet, ettei tullu nukutuksi koko yönä.
Ja kun mä en osaa nukkua päivällä, niin taitaa olla melkonen tsompi tänään sahan kahvoissa tuolla pusikon puolella.
Joo itte sain onneksi muutamaksi tunniksi unen taas, aamulla heräsin pää kipeenä....*lähtee siivoamaan kissan oksennukset*
 

Yhteistyössä