Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Laita nyt ennen mun nukahtamista joku palmu-auringonlaskukuva, sä ja mies kävelette rantahiekassa.

Semmonen 80-luvun juliste jossa lämpimänhikiset värit. Miehelläs takatukka ku McGyverillä ja sulla permis.

Onneksi mun mies on kalju :D Ja täältä on matkaa rantaan 4 kilometriä. Ja 500 metriä jos mitataan korkeutta. eikä mulla oo permistä ainakaan vielä.
 
Siis mä traumatisoiduin 80-90-luvuilla kun oli tämmösiä julisteita ja seinävaatteita ja kaikki likat koulussa yritti maalata tämmösen. Raskaat värit ja mustaa.

Käsi pystyyn, keillä kaikilla on tämmönen sisä-tai ulkohuussin seinällä? :sneaky:
 
Siis mä traumatisoiduin 80-90-luvuilla kun oli tämmösiä julisteita ja seinävaatteita ja kaikki likat koulussa yritti maalata tämmösen. Raskaat värit ja mustaa.

Käsi pystyyn, keillä kaikilla on tämmönen sisä-tai ulkohuussin seinällä?

Meillä oli ulkohuussissa diego maradona vuodelta -85.
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Nyt kunnolla jynssää jokapuolelta ja sitten nukkumaan. Niin miksi sitä pitäisi antaa tuosta vielä enemmän ja poika on tullut mitta täyteen nakki ladattuna, helpotti kun otti poskeen.
 
Elävä ruoka on tuoretta. Moni ei tule ajatelleeksi, että suurin osa luonnon eläimistä kuolee tulemalla syödyksi elävältä.

Tässä japanilaiset laittavat tuoretta kalmaria tarjolle.
Vois kai nuo nyt ekaks tappaa silleen äkkiä, että eivät kituis? Helpompi kai nuo olis leikatakin jos olisivat paikoillaan? Et kai sinäkään fileeraa elävää sätkivää kalaa?

Eikä me tapeta hyttystäkään tai muita öttiäisiä yksi jalka kerrallaan esitelläksemme tappamistaitoja…
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Hiivatti, menin liian aikaisin nukkumaan ja heräsin äsken, kahvia tässä ryystän sohvalla karvavauva kainalossa.

Ompa ihanan hiljaista!❤
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No juu, ei yks Echo voi vaikuttaa kuin omiin, ja perheensä syömisiin.

Mut mä mietin sellaista mallia, että ihmiset keskittyisi tosiaan niihin kasviksiin (lisäks täysjyvävilja, maitotuotteita jne), ja lihaa syötäisiin vaikka 3 leikkelesiivun verran päivässä (mikä ruokalaji se oiskin).

Ja se liha mitä syötäisiin, olis eettisesti tuotettua. Kallista, mutta kun sitä syötäisiin vähemmän, niin se se ois plusmiinusnolla.
Toki kasviksilla korvaaminenkin on kallista.
Ihminen on lihansyöjä.
Jos liha olisi puhdasta, eli hyvästä puhtaasta maasta ruohosyötettyä, niin kyllähän sitä pistelisi menemään, mutta nykyään eläimiin pumpataan lääkkeitä ja halpaa rehua jossa kaikenmmaan home-estoa ja muita kemikaaleja.
Sellaista se on tämä markkinatalouden kiro.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Siis mä traumatisoiduin 80-90-luvuilla kun oli tämmösiä julisteita ja seinävaatteita ja kaikki likat koulussa yritti maalata tämmösen. Raskaat värit ja mustaa.

Käsi pystyyn, keillä kaikilla on tämmönen sisä-tai ulkohuussin seinällä?
En voi sanoa että olisin tuollaisia nähnyt…


Mulla oli nuorena tällainen seinällä:


Ja hirvee kasa hevosjulisteita! Olin ihan heppahöperö!

Maalla/kotona ei ollut mitään julisteita, pelkkiä hienoja maisematauluja/uskonnollisia kuvia ja jokunen risti. Aaa…seinävaatteitakin oli, ryijyjä ja erittäin kauniita ”seinämattoja”.

Vuokramökin ulkohuussissa oli yleensä joku mukavitsikäs ohje: ”miten toimit vessassa”.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä