Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lääkärissä käyty, somacia pitää jatkaa kk vielä närästysoireisiin ja ruokavalio. Verensokerit ja verenpaine vielä liian korkealla,vaikuttaa jonkin verran munuaisiin. Lääkitystä lisätään verenpaineeseen ja verensokerilääkkeen rinnalle toinen lääke. Pahoinvointi ja oksentelu voi liittyä verensokerin vaihteluihin. Kk päästä verikoe ja lääkäri soittaa 12.1.

Voi että, pitkä aika odotella kokeita ja tuloksia kun on huono olla.

*halaus*
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Kais
Lääkärissä käyty, somacia pitää jatkaa kk vielä närästysoireisiin ja ruokavalio. Verensokerit ja verenpaine vielä liian korkealla,vaikuttaa jonkin verran munuaisiin. Lääkitystä lisätään verenpaineeseen ja verensokerilääkkeen rinnalle toinen lääke. Pahoinvointi ja oksentelu voi liittyä verensokerin vaihteluihin. Kk päästä verikoe ja lääkäri soittaa 12.1.
Toivottavasti saavat arvot pian kohdilleen niin olokin kohenee
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mun mies on sellainen, että sen mielestä mikään ei koskaan voi mennä vikaan.

Mä taas ajattelen aina, että jokin varmasti menee vikaan.

Ku matkaillaan, ni mä pakkaan kaik tavarat silleen, että jos joku hajoaa ni vaatteet pysyvät kuivina jne. Miehestä taas matkareppuun voi laittaa vaik kolme sampanjapulloa noin vaan ja kestäväthän ne sen -tosin sen mielestä ei oo mitään järkeä raahata juomia ulkomailta ku suomessakin myydään.

Toi karamellilikööri. Metallipullo, ostin espanjasta ja pakkasin reppuun pyyhkeen sisään, ympärille vielä vaatteet sun muut. Ja tovi sitten mies joutui taistelemaan saadakseen korkin auki. Pullo oli ottanut kunnon osuman kylkeen ja myös korkkiin. ehkä se nyt uskoo. -Tai ei, ku tuskin muistaa enää huomennakaan, elo on helppoa ku ei ole huolta mistään...
 
Mun mies on sellainen, että sen mielestä mikään ei koskaan voi mennä vikaan.

Mä taas ajattelen aina, että jokin varmasti menee vikaan.

Ku matkaillaan, ni mä pakkaan kaik tavarat silleen, että jos joku hajoaa ni vaatteet pysyvät kuivina jne. Miehestä taas matkareppuun voi laittaa vaik kolme sampanjapulloa noin vaan ja kestäväthän ne sen -tosin sen mielestä ei oo mitään järkeä raahata juomia ulkomailta ku suomessakin myydään.

Toi karamellilikööri. Metallipullo, ostin espanjasta ja pakkasin reppuun pyyhkeen sisään, ympärille vielä vaatteet sun muut. Ja tovi sitten mies joutui taistelemaan saadakseen korkin auki. Pullo oli ottanut kunnon osuman kylkeen ja myös korkkiin. ehkä se nyt uskoo. -Tai ei, ku tuskin muistaa enää huomennakaan, elo on helppoa ku ei ole huolta mistään...
Toivo parasta ja pelkää pahinta. Se on fiksu taktiikka
 
  • Haha
Reactions: Echo
Joo ja tossa kuvassa se kakku on se mielenkiintoisempi asia...mut tuo kehari eukko ei osaa ees syödä sitä...
Kehari? Koulukiusaajaslangia?

Ei naisen tuota kakkua tarvitsekaan syödä. Ystävällinen mies puhdistaa kermat pois nuolemalla ja nainen vastavuoroisesti puhdistaa "kermat" jälkeenpäin nuolemalla. Kakku paiskataan biojätteisiin, josta sitä himoitseva voi sen noutaa...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä