Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut hei. Rokote siis toimii! Kehosi työstää vastustuskykyä virusta vastaan.


Lepää ja lepää vielä lisää.
Joo, en mennyt kouluun.

On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään. :rolleyes:
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Joo, en mennyt kouluun.

On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään. :rolleyes:
meikkä olis aika näppärä tommosessa ryhmätyössä mutta en tiiä miten saisin pidetty kädet ns. omalla puolella...
 
  • Haha
Reactions: m.e.k.
Joo, en mennyt kouluun.

On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään.
Mä voin tulla Roosan kanssa sun ryhmään, veetään lonkalta ja tehään joku uniikki seksifirma!
 
Esikoinen tuli yöks tänne eilen extemporee ja kuorsaa sohvalla vieläkin...mulla on hillittömiä vaikeuksia olla hiljaa kun kattelen aikani kuluks kaikenmaailman naamakirja ja juutuuppiviteoita.
Yhen videon jälkeen meinas pissatkin lirahtaa haarakiilaan kun hirnuin ja yritin tehdä sen ääneti.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m.e.k.
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Joo, en mennyt kouluun.

On ryhmätyö menos mutta nyt se on persiistä. Mun ryhmässä on 3 nuorta. Eivät puhu mitään. Yks ei tiiä mitään kun kysytään. Pitäs perustaa kuviteltu firma. Nimi, os., myytävä tuote/palvelu, hinnasto jne.
Tee sitten tällaisten kanssa. Harmi että en päässyt toiseen ryhmään.

Me tehtiin moinen joskus maatalousoppilaitoksessa ja joopas. Ŕyhmätyöskentely on ahterista.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä