Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut siis periaatteessa noi ovat niin edullisia, että taitaisi tulla edullisemmaksi ottaa äkkilähtö toisensa perään kuin tehdä reppureissu niinko me.


Mut sit pitäisi aina yöpyä hotellissa. Näin korona-aikaan se ei onnistu mutta ehkä ensi talvena.
 
Mut siis periaatteessa noi ovat niin edullisia, että taitaisi tulla edullisemmaksi ottaa äkkilähtö toisensa perään kuin tehdä reppureissu niinko me.


Mut sit pitäisi aina yöpyä hotellissa. Näin korona-aikaan se ei onnistu mutta ehkä ensi talvena.
onnistuu hotelli korona-aikanakin, oon nyt ollu pari yötä ja ihan turvallinen olo on ollut

maskit naamalla, yksin hissiin jne jne
 
onnistuu hotelli korona-aikanakin, oon nyt ollu pari yötä ja ihan turvallinen olo on ollut

maskit naamalla, yksin hissiin jne jne

No tolleen joo, mutta ajatteles, jos tuleekin karanteeni koko hotellille ja sit oot huoneessasi ku silli purkissaan.

Me valitaan kaikki majoituspaikat silleen, että on oma terassi ellei jopa omaa pihaa ja puutarhaa. -tosin osin siksi, että sit voi grillata merenherkkuja. :p
 
Marraskuun viimeinen päivä ja pakkasta 14-15 astetta, seuraavan 1,5 viikon aikana yölämpötilat laskee -20:een. :cautious:
Mieluummin ottaisin +5-kelin ja jouluaattoa ennen saisi tulla pieni lumikerros.

Että mä vihaan näitä ääri-ilmiötä. Jos ei kesällä oo helle-ennätys niin sit talvella pakkasennätys. Ennätystä ennätyksen perään, ja aina meteorologin sanat alkaa "vuodenaikaan nähden on tavallista kylmempi/kuumempi jakso..."
Tää on kivasta talvesta kaukana.

Anteeks valitus.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja m.e.k.
Marraskuun viimeinen päivä ja pakkasta 14-15 astetta, seuraavan 1,5 viikon aikana yölämpötilat laskee -20:een.
Mieluummin ottaisin +5-kelin ja jouluaattoa ennen saisi tulla pieni lumikerros.

Että mä vihaan näitä ääri-ilmiötä. Jos ei kesällä oo helle-ennätys niin sit talvella pakkasennätys. Ennätystä ennätyksen perään, ja aina meteorologin sanat alkaa "vuodenaikaan nähden on tavallista kylmempi/kuumempi jakso..."
Tää on kivasta talvesta kaukana.

Anteeks valitus.

Anna tulla vaan. Oon täysin samaa meiltä!

Jos suomi muuttuu tällaiseksi ni on oikeasti harkittava kirjojen kirjoittamista ja muualle muuttamista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä