Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä se koira osaa odottaa myös. Minua ei ainakaan elukat pompottele. Hoitoelukat ainakin tottelee minun aikatauluani vaikka aina varoitellaan, että turre sitten haluaa ulos klo 6. Mutta mä olenkin laumanjohtaja
Mä opetin myös omat koirat oottamaan, että ei tarvinnut lähteä melkis aamuyöstä ulos...pentuna oli eri, sillon eivät tajunneet pointtia, mutta kyllä vanhempana osasivat jo ootella.
En toki pistänyt oottamaan tuntitolkulla.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Ite asiassa mulla se testi oli karmee. Kyyneleet valui kivusta.
Joillakin on tullut verta sen jälkeen. Jotkut ei ollut moksiskaan testistä.
Joo, mun kaveri oli käynyt kanssa ja sai kiellon ettei sais hirveesti niistellä, vaikka kutittais ja tuntuis ikävältä...sitten heräskin testiä seuranneena yönä siihen, että nenästä pulppus verta tyynylle ja hiuksille:confused:
 
  • Vau!
Reactions: m.e.k.
Ois sekin ollu kun Mietaa ois tullu 50 km kisoista ja kertonu "mä vähän hiihtelin ja sit niistelin".
Muistui mieleen kun lapsena ihmettelin kuvaa jossain lehdessä, missä puhuttiin Mietaasta ja hiihtokisoista...kuvassa Mietaan partaa koristi kaksi nenästä alas lähtevää jääpuikkoa ja vierellä seisoi (siis Mietaan, ei niien räkäpuikkojen suom. huom.) Kirvesniemen Harri jolla oli yksinäinen räkäpuikko paljaaksi ajellulla leualla....*kertoo ja heittää samalla haikeat hyvästit tämän päivän ruokahalulle*
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
Ite asiassa mulla se testi oli karmee. Kyyneleet valui kivusta.
Joillakin on tullut verta sen jälkeen. Jotkut ei ollut moksiskaan testistä.
Ainahan siinä kyyneleet valuu, mutta ei se nyt satu. Kirvelee vaan vähän sen ajan, kun pyörittelevät sitä puikkoa.

Eikö sulle sanottu ettei sais niistellä?
Saa niistellä ja pakkohan se on sen jälkeen.
 
Muun Suomen miehet vs. Turkulaismiehet

Muu Suomi:
-Mullapa on nopein kaara
-Minäpä ongin isoimman kalan
-Mullapa on pisin vehje (vain Oulussa)
-Metästin suurimman karhun

Turku/Åbo
-Multapa on otettu eniten koronatestejä
No ei ne ollu vain koronatestejä. Influenssatestit otetaan myös nokasta ja näitä ne otti sairaalassa useasti, kun ne selvitteli mikä oli miehessä vikana...
 
Se koronatestin kivuliaisuus riippuu testin ottajasta, ja omien nenäonkaloiden väljyydestä.

Mä oon aatellu että mulla käy kuin Siperian viima mun nenäonkaloissa, mutta kun suoraa tikkua työnnetään sisään niin kappas kun olikin ahdasta.

Ellu, älä kronklaa tuota tokaa kappaletta. En jaksa säätää sitä kronklausturvalliseksi. :sneaky:
 
Se koronatestin kivuliaisuus riippuu testin ottajasta, ja omien nenäonkaloiden väljyydestä.

Mä oon aatellu että mulla käy kuin Siperian viima mun nenäonkaloissa, mutta kun suoraa tikkua työnnetään sisään niin kappas kun olikin ahdasta.

Ellu, älä kronklaa tuota tokaa kappaletta. En jaksa säätää sitä kronklausturvalliseksi.
Jotkut pyörittelee sitä tikkua oikein antaumuksella. Siinä kohdassa tuntuu, että aika pysähtyy... Jotkut vaan sohasee sisään, pyöräyttää 360 astetta ja vetäsee ulos
 
Pitäsköhän mennä koronanäytteenottajaksi, sais purkaa turhautumiset kaikkiin ihmisiin?
"Oota, sinne jäi vielä..."
*krunts, krunts*
No ainakin ne vanhemmat hoitajat tuntuivat kostavan, jos sinne tultiin hieman flunssaisena. Meinasivat varmaan, että täytyy vähän kiduttaa, jotta lintsarit ei tule testeihin mielellään...
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä