Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täällä tuli yllärivieraita joten jäin suustani kii…ja vielä jatketaan

hattaran kuvia kun köllähätte!❤
 
Jotenki härö olo. :eek:
Kirjoittelin salaatista, ja sit kohta telkkarissa Matleena Kuusniemi höpötti josaain leffassa eri salaateista. No ei siinä vielä mitään.

No sit meni pari minuuttia ja aloin laulaa Peter Franzenin ja Irina Björklundin "Joulupukki rakkauden tuo"-laulua (on sit melekosen imelä biisi", ja parin sekunnin päästä oli leffassa Franzénin naama.

Pitäsköhän kirjottaa seuraavaks Asko Järvisestä. :D
Voisit kirjoittaa tsainapimuista ja ohjata sen "palautteen" tänne.... 😛
 
Kummalliset pikkujoulut, tähän aikaan yleensä vasta päästään vauhtiin eli niin positiiviset kuin negatiivisetkin piilotetut tunteet räjähtävät esille. Nokkapokkaa ja pikaisia vessassa.

No mä olen työpaikan ainoa nainen. Ja mä voin ne pikaiset kotonakin, mieheni kanssa.

Mut suurin syy kivoihin pikkijouluihin kai se, että oli myös vaihtoehto "risteilylle örveltämään" minne suurin osa lähtee. Reilu kymmenen henkeä valitsi päivällis-version.
 
Onko @-roosaruusa- seurannut Kanarian tilannetta. Aina vaan pahemmaksi menee eikä loppua näy.


Tästä voi käynnistää laava-animaation, zoomaa suuremmaksi.

Olen, joo. Joka päivä kurkin uutisia tuolta.

Tuo pelottaa. Siis ei siksi että purkus pelttaisi vaan pelottaa ettei sinne voi lentää. Onneksi kohteena on edes eteläinen Teneriffan kenttä, se on todennäköisemmin auki kuin pohjoinen.


Mut sitä enemmän alkaa pelottaa koronavariantti joka leviää pakolaisten mukana tuollakin. Pitää olla tarkka siinä, millaisia majoituspaikkoja valitsee ja millä siirtymät hoidetan. Ehkä on sittenkin pakko vuokrata välillä auto.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
Olen, joo. Joka päivä kurkin uutisia tuolta.

Tuo pelottaa. Siis ei siksi että purkus pelttaisi vaan pelottaa ettei sinne voi lentää. Onneksi kohteena on edes eteläinen Teneriffan kenttä, se on todennäköisemmin auki kuin pohjoinen.


Mut sitä enemmän alkaa pelottaa koronavariantti joka leviää pakolaisten mukana tuollakin. Pitää olla tarkka siinä, millaisia majoituspaikkoja valitsee ja millä siirtymät hoidetan. Ehkä on sittenkin pakko vuokrata välillä auto.
Ei se Omikron ole edellisiä variantteja pahempi, kuulemma on lievempi. Sitä en tiedä miten se reagoi rokotuksiin.
 
Viimeksi muokattu:
Väsy. Sain unen vasta 0.30, koira herätti jo klo 6.50, joku saa siitä joululahjaksi hyvät turkisrukkaset. :cautious:

Mutta hurjaa ajatella, kuukauden päästä alkaa päivät pidentyä!

Mut mä tykkään tästä karusta ja pimeästä vuodenajasta. Koska vähän karu olen itsekin. :giggle: Nyt saa luvan kanssa murjottaa. Murjottaminen on ihanaa.

 
Viimeksi muokattu:
Väsy. Sain unen vasta 0.30, koira herätti jo klo 6.50, joku saa siitä joululahjaksi hyvät turkisrukkaset.

Mutta hurjaa ajatella, kuukauden päästä alkaa päivät pidentyä!

Mut mä tykkään tästä karusta ja pimeästä vuodenajasta. Koska vähän karu olen itsekin. Nyt saa luvan kanssa murjottaa. Murjottaminen on ihanaa.
Kyllä se koira osaa odottaa myös. Minua ei ainakaan elukat pompottele. Hoitoelukat ainakin tottelee minun aikatauluani vaikka aina varoitellaan, että turre sitten haluaa ulos klo 6. Mutta mä olenkin laumanjohtaja :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä se koira osaa odottaa myös. Minua ei ainakaan elukat pompottele. Hoitoelukat ainakin tottelee minun aikatauluani vaikka aina varoitellaan, että turre sitten haluaa ulos klo 6. Mutta mä olenkin laumanjohtaja :)
Juujuu. En mäkään nouse. Mutta muutama haukahtelu riittää mut herättämään.
Mulle jää viikonloppuisin herkästi kouluaamujen rytmi päälle, enkä saa uudelleen unta jos herään aikaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Yhteistyössä