Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Vau!
Reactions: Elena777
mikä on sun suosikki joulu laulu?
Niitä on niiiiiiinnnn monia.
Ei pysty nyt tähän hätään erittelemaan ja riippuu siitäkin laulaako itse vaiko vaan kuuntelee.

Bing Crosbyn, Dean Martinin, Colen, Bublen etc vanhat biisit on äärimmäisen lähellä sydäntä ja luovat ihanan tunnelman kun koristellaan kuusta tai jouluaskarrellasn jne.❤🤩😍
 
9MM
Joo, painitaan pehkuun. Tuun kohta perässä. Laitan reenikamat viel kuivuu, kone just rääkäs valmista.

Hattaran kuvia.
Joo mä tapaan huomenna vanhan rööperin gubben kait me kaljoilla käydään. Tutustuin kesällä ku istuttiin puiston penkillä oli mukava mies ja tultiin toimeen. No painissa mä puen sut punaseen ja itte laitan jokru paidan ni voin alistaa haha. Hyvää yötä
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Joo mä tapaan huomenna vanhan rööperin gubben kait me kaljoilla käydään. Tutustuin kesällä ku istuttiin puiston penkillä oli mukava mies ja tultiin toimeen. No painissa mä puen sut punaseen ja itte laitan jokru paidan ni voin alistaa haha. Hyvää yötä
Ja minähän en mitään ”bättre folkkin” haisevia paitoja päälleni veä. *viskoo ysimillistä riekaleeks revityllä punasella lumpulla päin näköö*😁

Käyään kyllä viel ennen nukkumaan menoo polttamassa toi rätti!
 
Huomenta.

Urvahdin sängylle, heräsin keskellä yötä. Uudestaan unta.
Ikkuna jäi auki, unen läpi on kuulunu sadetta varmaan 6 tuntia.

Ja kun mun piti pölliä tuolta kuopukselta pyörä ja kokeilla semmoista 5 km pyörälenkkiä! Mutta en viitsi sateella mennä hiekkatien ropakkoon.
En oo pyöräilly 15 vuoteen, kun oma pyörä hajalla.

On muuten hullua kun kokeilin tässä yks päivä pyöräilyä uudestaan, niin *pelkäsin*. Siis lajia, jota harjoitin 25 vuotta! Kiidin pyörällä nuorena ihan hulluna, mut nyt mulle on tullu ihan mummelimainen varominen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Paranemista Mekolle! (y)

Mä huomasin että kasvimaalla vielä jääny viimeset persiljatupsut keräämättä.
Sain napsaistua 2 kaupan ruukullisen verran.

Persilja, #phärssilja, on satoisa ja helppo. Lempparini, kylvän sitä ensikin vuonna. ❤

Mutta chilistä mun täytyy sanoa, että se on liian isotöinen: vaikka täällä on chiliharrastajia ja ne antaa mulle nyt pahaa silmää, niin enää en lähde siihen miljoonan kukkaruukun, kepeillä ja langoilla tukemisen, kirvojen häädön, kastelun, valon varmistamisen jne.ruljanssiin.
Helpommalla pääsee ku ostaa kaupasta. :sneaky:

Tai jos tuo muksu kinuaa, niin ehkä 3-4 ruukkua max.

*avaa sateenvarjon*
 
Mutta chilistä mun täytyy sanoa, että se on liian isotöinen: vaikka täällä on chiliharrastajia ja ne antaa mulle nyt pahaa silmää, niin enää en lähde siihen miljoonan kukkaruukun, kepeillä ja langoilla tukemisen, kirvojen häädön, kastelun, valon varmistamisen jne.ruljanssiin.
Helpommalla pääsee ku ostaa kaupasta.
Mun mielestä niien hoito oli helppoa, ''annoin'' kissan hoitaa niitä:whistle:= en tod. antanut mutkun hoiti niitä väkisin ja salaa.:cautious:
Nyt on vielä jäljellä muutama sili ja hirmuisesti kissan hampailla raasteltuja lehtiä...niitä löytyy myös lattialta kun toin ruukut sisälle kylmää pakoon.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
Mun mielestä niien hoito oli helppoa, ''annoin'' kissan hoitaa niitä:whistle:= en tod. antanut mutkun hoiti niitä väkisin ja salaa.:cautious:
Nyt on vielä jäljellä muutama sili ja hirmuisesti kissan hampailla raasteltuja lehtiä...niitä löytyy myös lattialta kun toin ruukut sisälle kylmää pakoon.
Väkisin ja salaa = "Miau, nää chilit tuli mulle yllättäen ja pyytämättä"
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Väkisin ja salaa = "Miau, nää chilit tuli mulle yllättäen ja pyytämättä"
Joo ja ärsyttävintä on se, että tuo on tykästynyt niihin lehtiin ja irrottelee niitä...sitten vie ne piiloihin tai kantaa ne mun sängylle peittojen alle (mitä ihmettä sekin oikein meinaa?)

Mun kissa selvästi suunnittelee jotain*vetää foliot korville*
 
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Echo
Joo ja ärsyttävintä on se, että tuo on tykästynyt niihin lehtiin ja irrottelee niitä...sitten vie ne piiloihin tai kantaa ne mun sängylle peittojen alle (mitä ihmettä sekin oikein meinaa?)

Mun kissa selvästi suunnittelee jotain*vetää foliot korville*
Meidän koira jemmaa jotain koiranmakkaroita (syötän siis koko ajan vaihdellen kaikkea, eli välillä ostan jotai
koiranmakkaraakin vaikka se ei oo parasta) sohvatyynyjen väliin, mun tyynyn viereen jne. :unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Meidän koira jemmaa jotain koiranmakkaroita (syötän siis koko ajan vaihdellen kaikkea, eli välillä ostan jotai
koiranmakkaraakin vaikka se ei oo parasta) sohvatyynyjen väliin, mun tyynyn viereen jne.
Aattelee jakaa omastaan muullekin laumalle tai sitten jemmaa ne myöhempää herkuttelua varten tai sitten ei tykkää ja yrittää saada muut syömään ne :love: :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä