Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei oo tupa ollu näin täys aikoihin! Tunnelma oli ihan katossa!❤
Sain kyynärpäätä joltain lätkäjätkältä kun innostuttiin! Molemmat pomppas pumput suorana huutaen pystyyn.😅😂🤣
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Kyllä se on onni ja autuus, että kaupat on yötä myöten auki.❤
Kävin hakemassa pannarikamat, eli vaahterasiirappia ja mustikoita.
Aamupalaks koko konkkaronkalle herkkuja, syysloman alkamisen kunniaks.
Täällon tytöllä ja tytön omg-jengillä taas iltamat ja yöt.🥴
Taidan paeta kohta peräkammariin niin saavat mölistä rauhassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
vierailija
Kyllä se on onni ja autuus, että kaupat on yötä myöten auki.
Kävin hakemassa pannarikamat, eli vaahterasiirappia ja mustikoita.
Aamupalaks koko konkkaronkalle herkkuja, syysloman alkamisen kunniaks.
Täällon tytöllä ja tytön omg-jengillä taas iltamat ja yöt.
Taidan paeta kohta peräkammariin niin saavat mölistä rauhassa.
*antaa kolmannen suukon ja puristaa hellästi lissun kädestä*
 
Kaipaatko koskaan jokereita liigaan. Mulla on vähän sellasta fiilistä
Tietenkin! Mut on toi KHL jännä! Ja on tähän jo tottunu. Tiiä vaik oliski viel joskus sm-liigas. On siitä ollut puhetta!❤

Jaffa vetää jonku reilu 13 000 lätkäkatsojaa. Pietariin tulee maailman isoin Areena -23 mm-lätkälle, se vetää 23 000. Poika niiiiin haluis sinne, niin minäkin!
 
9MM
Tietenkin! Mut on toi KHL jännä! Ja on tähän jo tottunu. Tiiä vaik oliski viel joskus sm-liigas. On siitä ollut puhetta!

Jaffa vetää jonku reilu 13 000 lätkäkatsojaa. Pietariin tulee maailman isoin Areena -23 mm-lätkälle, se vetää 23 000. Poika niiiiin haluis sinne, niin minäkin!
Joo se vois olla siistii. Ulkomaille kattoon lätkää. Oon vaan kerran nopeesti käynny pietarisaa on kyl isoa ja kaunista taloo. Mikähän siinä on et vielläkään ei khl pääse chl peleihin jollain on kyltymätön viha. Käytkö usein matseissa? Jonnekkin siperiaankin ois siisti tehä reissu.
 
Joo se vois olla siistii. Ulkomaille kattoon lätkää. Oon vaan kerran nopeesti käynny pietarisaa on kyl isoa ja kaunista taloo. Mikähän siinä on et vielläkään ei khl pääse chl peleihin jollain on kyltymätön viha. Käytkö usein matseissa? Jonnekkin siperiaankin ois siisti tehä reissu.
Kyllä me aika usein käydään. Nykyään ei vaan enää voi ostaa kausikorttei kun menee auttamatta jossain kohtaa aina lasten treenian ja matsien kans päällekkäin. Jokerimatsei vaan käydään kattoo aina kun mahtuu kalenteriin.

Juu, Siperian reissu olis niiiin unelma!❤
Kato näitä ihania vanhojajunia:

Tolstoi (Hki-Moskova) on sekin tunnelmallinen loosseineen ja tunkkaisine kokolattiamattoineen/verhoineen.
Juna haisee vanhalle, mutta siinä matkustaa sata kertaa mielummin kuin modernissa mitäänsanomattomassa askeettisessa VR:n junassa.
 
9MM
Kyllä me aika usein käydään. Nykyään ei vaan enää voi ostaa kausikorttei kun menee auttamatta jossain kohtaa aina lasten treenian ja matsien kans päällekkäin. Jokerimatsei vaan käydään kattoo aina kun mahtuu kalenteriin.

Juu, Siperian reissu olis niiiin unelma!
Kato näitä ihania vanhojajunia:

Tolstoi (Hki-Moskova) on sekin tunnelmallinen loosseineen ja tunkkaisine kokolattiamattoineen/verhoineen.
Juna haisee vanhalle, mutta siinä matkustaa sata kertaa mielummin kuin modernissa mitäänsanomattomassa askeettisessa VR:n junassa.
Vau mitä kuvii ja mulla sattu oleen hyvää musaa taustalla ja se loi kauneutta lisää. Hei kuule valitse joku noista junista mikä sun mielestä tunnelmallisin. Ni katotaan päädyttiinkö samaan junaan. Ja hei ei noi niin mahottoman kalliita ollut. Mut saiskohan jos menis venäjälle ni kuinka paljon halvemmalla viellä lipun. Joo mä oon samaa mieltä onneks pääsin nauttiin sinisestä veturista ku iso vanhemmat asui rovaniemellä mä menin jo 8 vuotiaana yksin junalla hitto mä tykkäsin ku se sininen juna viellä kolkutteli meneen kuului se kolkutus niissä ja ne oli oranssit pöydät ja sit siellä oli pienen pieniä vesi juttui siis ne pienet vesi jutut muistakko ne? Vanhoissa junissa oli tunnelmaa. Noi uudet onku sairaalan pedit niin kliinisiä et en tykkää. Tälläsellä venäjän halki ja tälläsiä sisustuksia suomeen kiitos.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Vau mitä kuvii ja mulla sattu oleen hyvää musaa taustalla ja se loi kauneutta lisää. Hei kuule valitse joku noista junista mikä sun mielestä tunnelmallisin. Ni katotaan päädyttiinkö samaan junaan. Ja hei ei noi niin mahottoman kalliita ollut. Mut saiskohan jos menis venäjälle ni kuinka paljon halvemmalla viellä lipun. Joo mä oon samaa mieltä onneks pääsin nauttiin sinisestä veturista ku iso vanhemmat asui rovaniemellä mä menin jo 8 vuotiaana yksin junalla hitto mä tykkäsin ku se sininen juna viellä kolkutteli meneen kuului se kolkutus niissä ja ne oli oranssit pöydät ja sit siellä oli pienen pieniä vesi juttui siis ne pienet vesi jutut muistakko ne? Vanhoissa junissa oli tunnelmaa. Noi uudet onku sairaalan pedit niin kliinisiä et en tykkää. Tälläsellä venäjän halki ja tälläsiä sisustuksia suomeen kiitos.
Palataan tähän. Nukkumatti tyhjens pussinsa mun silmille.:sleep:

Hattaran kuvia kun köllähötte.❤
 
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Vau mitä kuvii ja mulla sattu oleen hyvää musaa taustalla ja se loi kauneutta lisää. Hei kuule valitse joku noista junista mikä sun mielestä tunnelmallisin. Ni katotaan päädyttiinkö samaan junaan. Ja hei ei noi niin mahottoman kalliita ollut. Mut saiskohan jos menis venäjälle ni kuinka paljon halvemmalla viellä lipun. Joo mä oon samaa mieltä onneks pääsin nauttiin sinisestä veturista ku iso vanhemmat asui rovaniemellä mä menin jo 8 vuotiaana yksin junalla hitto mä tykkäsin ku se sininen juna viellä kolkutteli meneen kuului se kolkutus niissä ja ne oli oranssit pöydät ja sit siellä oli pienen pieniä vesi juttui siis ne pienet vesi jutut muistakko ne? Vanhoissa junissa oli tunnelmaa. Noi uudet onku sairaalan pedit niin kliinisiä et en tykkää. Tälläsellä venäjän halki ja tälläsiä sisustuksia suomeen kiitos.
Toi Juna missä ei näy koko aparaattia vaan avattu ikkuna ja se tunkkainen röyhelöverho ja tuo hieno plakaatti.
Ajatus vaelsi niin, että työnnän pääni ikkunasta ulos ja ja ja, voi video noita maisemia!❤
 
Minä taas eilen kattoin että on samaa näköä kuin sinussa
En oo koskaan tullu ajatelleeks.
On vissiin kuvasta kiinni, tässä kuvassa on itseasiassa jotakin samaa kun jossain mun kuvassa. Riippuu kuvakulmasta jne.


Mutta se kuva susta missä sun silmät loistaa kun tuhannet tumantit ja sulla oli muistaakseni nahkarotsi? Oot kun ilmetty Vanessa, joissain sen kuvissa.

Hammasrakoa ei mulla ole, se on kyllä tosi söpö! En muista onks sulla?
 

Yhteistyössä