Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sain vain hauen.

Mut hyvää sekin on. Ja muurinpohjalätyt.

Niija puna-mustan vempeleen perässä tuli hopeakylkinen joka melkein nappasi kiinni.
Ounasjoen taimenet ja harrit on iha yläjuoksulla. ei sieltäkään juuri mittataimenia saa mut harreja kylläkin. ylöjuoksun pienet sivujoet suo ja puskahelvetteineen kyl sit tarjoavat oikeasti isoja harreja ja taimentakin välillä.
 
Huomenta murut,heräsin jo klo 7 kun Hertta neiti oli jalkojen päällä rellottamassa selällään ja mun jalat oli puutuksissa. Mies heräsi /nousi ylös ensin ja Hertta sitten arveli että olisi jo aamuruuan aika.
Kiva ilma,ei liian kuuma mutta eipä tule kylmäköän ulkona.
Kävin jo lidlissä ostoksilla.
 
2-3 viikkoa enää noilla muksuilla koulujen alkuun. :(

Yääääääk....kiireiset kouluaamut, kesän tuntu ohi,


ja


se


%@^%##%£

Wilma. :mad:

"Heipä hei, kaikki ovat varmaan ladanneet akkuja ja nyt on aika aloittaa taas koulutyö!
Koulussamme on Hillevi-Kyllikki Nyströmin äitiysloman sijaisena Päivikki-Tilta Kaunisto-Rupunen..."


EVVK!
 
Huomentaaa.

Siellä näyttäs olevan oiva uimakeli.

Eilen oltiin iltapäivällä vattupuskassa. Meni sitä vauhtia marjaa suuhun, että mitä niitä säilömään - syötiin sitten loputkin!
Hyiiiiiii vatuissa on toukkia ja aattele miten monta niitä oot nielly kun lapoit sillä tavalla ja tällä vauhilla niitä marjoja suuhun...hyyyyyyyyi:sick:
 
Viimeksi muokattu:
Kärpäsiä taas enemmän kuin laki sallii.
Tän päivän tarjoushinta mun omille palkkatappajille eli muksuille on 0,50 €/kärpänen. (Yleensä 0,10-0,25) :cautious:

Kärpäsenraato pitää tuoda mun eteen tai näyttää mihin sen on listinyt. Vanhoista raadoista en maksa. :sneaky:

(Ja siis ikkunoissa on verkot mut ulko-oveen pitäis saada hyttysverho)
 

Yhteistyössä