Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä sanoit mulle ekalla viikolla, että: "kaikki, mitä kirjoitat, painetaan muistiin ja käytetään sinua vastaan tulevaisuudessa." Käytitkin tätä etuuttasi jossain vaiheessa. Nyt, kun sulle tehdään samaa, niin ei tunnukkaan kivalta?
Ihan vapaasti voit jatkaa, silloinhan tämä menee tällaiseksi vuorotellen pallotteluksi. Ei tunnu mitenkään pahalta. Vanhat sanomiset ovat ihan sopiva huumorin aihe.

Mainitsen esimerkkinä palstamammaystäväsi Echon. Hän muutama vuosi sitten hermostui minulle oikeasti ja asetti minut muutamaksi kuukaudeksi pannaan. Nykyisin kuittailemme ajoittain puolin ja toisin hyvässä hengessä.
 
Deleted member 149094
Ihan vapaasti voit jatkaa, silloinhan tämä menee tällaiseksi vuorotellen pallotteluksi. Ei tunnu mitenkään pahalta. Vanhat sanomiset ovat ihan sopiva huumorin aihe.

Mainitsen esimerkkinä palstamammaystäväsi Echon. Hän muutama vuosi sitten hermostui minulle oikeasti ja asetti minut muutamaksi kuukaudeksi pannaan. Nykyisin kuittailemme ajoittain puolin ja toisin hyvässä hengessä.
No mutta kiitos, kun sain oikeen luvan! Just sitähän mä tässä kaipasinkin.
Mimmoista logiikkaa muuten käytät noissa sun arvioissa, et mikä teillä vaiks on hyvä henki? Vertaan siihen, et kun sä oot luetellut musta noita juttuja, niin ne on aikalailla 100% väärin. Et sulla on vissiin jokin eliminointitaktiikka?
 

Yhteistyössä