Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tännekin luvattiin illemmalle ukkosta. <3


Mut ruokailujutut ovatkin vähän mysteerisiä. Mulle esmes tuli sen jälkeen, kun sain sytostaatteja, pariksi vuodeksi kivennöisvesikammo. -Ku siellä tiputuksessa piti juoda ja mulla oli usein jotain vissyä siinä ni se kuvotus jotenkin yhdistyi sen jälkeen juomiseen. Ja nytkin ku ajattelen sitä, tulee suuhun metallinen ja tympeä maku ja melkein oksettaa.


Kokeile mielikuvaharjoitella itsellesi, vaikka ruoka-aine kerrallaan, hyväksi ja turvalliseksi. Ehkä se voisi auttaa.
Jäi vähän tossa aiemmin juttu kesken kun alkoi rytisemään suoraan tässä talon päällä, joten menin sohvalle nukkumaan (Ja heräsin äsken).

Joo tuota oksentamista saattaa tulla myös muulloin kuin syödessä, ihan vaikka vaan kun juon jotain tyhjään vatsaan....
Noita mielikuvitusharjoituksia olen koettanut tehdä, kuvittelen aina kattelevani jotain lumista pakkasmaisemaa, missä kaikki on kirkasta ja raikasta. Jostain syystä helpottaa useinkin.

*menee tsekkaamaan onko ruutis arvaillut tiineyden mahdollisuutta* :unsure:
 
Niija hei, @Elena777 entä jos sulla on refluksitauti?
Sitä ne vähän niinku vissiin tutkii, mutta ainakaan vielä ei näyttäis olevan siitä kysymys.
Olen mä ittekin tuota mahdollisuutta miettinyt, mutta miks tähän ei tehoo noi närästyslääkkeet:(

Yks vaihtoehto kuulema on myös se, että sairastin syömishäiriötä yli 25 vuotta ja se on saattanut ''rikkoa'' elimistön järjestelmästä(?) jotain...kun enhän mä esim. tunne näläntunnetta....siis sitä vatsankurinaa ja mouruamista.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Jäi vähän tossa aiemmin juttu kesken kun alkoi rytisemään suoraan tässä talon päällä, joten menin sohvalle nukkumaan (Ja heräsin äsken).

Joo tuota oksentamista saattaa tulla myös muulloin kuin syödessä, ihan vaikka vaan kun juon jotain tyhjään vatsaan....
Noita mielikuvitusharjoituksia olen koettanut tehdä, kuvittelen aina kattelevani jotain lumista pakkasmaisemaa, missä kaikki on kirkasta ja raikasta. Jostain syystä helpottaa useinkin.

*menee tsekkaamaan onko ruutis arvaillut tiineyden mahdollisuutta*
No mitä raskaustesti näytti jos saa udella? :)

Niin ja liittyen noihin mahavaivoihin, niin tottakai se ruokatorvi ärtyy, jos laatta lentää useasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä