Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kotona.

Mut nyt, vittu, riittää! Moniko ihminen voi yhden kevään aikana kuolla? Jos on jonkinlaista kuolenamjälkeistä elämää ni ei siellä sit ainakaan yksin tarvitse ryytyä.

Mutta miksei mulla ollut aikaa pari viikkoa sitten kun joku halusi jutella?
aina ei voi olla paikalla kun tarvitaan.Mutta muistot jää kuitenkin elämään voimia sinne.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta

Hyvä, että punaiset silmät voi pistää allergian piikkiin. -Ja märät tyynyt pyykkikoneeseen, olohan tosi kuuma yö, hikisiä olivat muka.


Onneksi voin pitää vielä vapaapäivän. Vaivaa se että torjuin ja lopulta estin,vaikka tiedän, ettei mulla ole velvollisuutta tukea oman elämäni kustannuksella.



Mut sanonpa kaikille jahkailijoille, epäilijyille, pelkääville ja vrovaisille. ELÄKÄÄ NYT KUN VOITTE! Ettei sit tarvitse kymmentä vuotta vonkua menetetyn hetken perään. Soittaa milloin milläkin tekosyyllä tai oikealla syyllä. Mutsinkin puhelimesta, ja kaverin, kun oma numero jo estettiin. Haikailla ja toivoa ja udella ja todeta olevansa tosi yksin ja lopuksi olla enää kokonaan olematta.


Ne hetket menevät. Ellei uskalla niin sit ei tosissaan ole mitään. Ikinä!
 
  • Surullinen
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Deleted member 149094
Huomenta

Hyvä, että punaiset silmät voi pistää allergian piikkiin. -Ja märät tyynyt pyykkikoneeseen, olohan tosi kuuma yö, hikisiä olivat muka.


Onneksi voin pitää vielä vapaapäivän. Vaivaa se että torjuin ja lopulta estin,vaikka tiedän, ettei mulla ole velvollisuutta tukea oman elämäni kustannuksella.



Mut sanonpa kaikille jahkailijoille, epäilijyille, pelkääville ja vrovaisille. ELÄKÄÄ NYT KUN VOITTE! Ettei sit tarvitse kymmentä vuotta vonkua menetetyn hetken perään. Soittaa milloin milläkin tekosyyllä tai oikealla syyllä. Mutsinkin puhelimesta, ja kaverin, kun oma numero jo estettiin. Haikailla ja toivoa ja udella ja todeta olevansa tosi yksin ja lopuksi olla enää kokonaan olematta.


Ne hetket menevät. Ellei uskalla niin sit ei tosissaan ole mitään. Ikinä!
Osaanotto ja voimia.
Kaveri jaksaa kannatella, mutta askeleet on otettava itse. Kaveri jaksaa raahata, mutta joskus täytyy antaa kaverin levätä.
On tylyä sysätä omat ongelmat toisen niskaan ja tehdä lopuksi ruma temppu.(anteeksi, pahasti sanottu)
Jäljelle jäävien pitää vain hyväksyä, että elämä ei ole jokaiselle paras vaihtoehto. Se on kauheaa, kun on ensin yrittänyt, ehkä luovuttanut, kun omat voimat on menneet. Ja sitten vielä kaiken muun ikävän lisäksi sysää toisen niskaan sen raskaimman omantunnon tuskan.
Täytyy sitä antaa armoa niille muillekin. Kukaan ei ole kärsimyksensä kanssa täällä yksin tai ensimmäistä kertaa.
Anna sen nyt mennä. Jos se ei täällä viihtynyt, ehkä uusi mahdollisuus on parempi. Ehkä levoton sielu sai kaipaamansa rauhan.
 
Olipahan vilkas aamu
Kävin vatsatähystyksessä, koska olen jo aika pitkään oksennellut ilman mitään järkevää syytä (ei ole bulimia palannut takaisin kuvioihin) ja muuta eivät löytäneet kuin sen, että ruokatorvessa ärtyneitä kohtia.
Närästystä tää ei pitäis myöskään olla, mutta ovat sitä mieltä että jatkotutkimuksiin tulee kutsut ja niiden mukaan päätetään mitä tehdään.

Tilasin myös hammaslääkäriin ajan, kesäkuussa pääsen tarkistukseen.

Roosalle halaus, ei oikein tiedä miten edes lohduttaa:(
 
Olipahan vilkas aamu
Kävin vatsatähystyksessä, koska olen jo aika pitkään oksennellut ilman mitään järkevää syytä (ei ole bulimia palannut takaisin kuvioihin) ja muuta eivät löytäneet kuin sen, että ruokatorvessa ärtyneitä kohtia.
Närästystä tää ei pitäis myöskään olla, mutta ovat sitä mieltä että jatkotutkimuksiin tulee kutsut ja niiden mukaan päätetään mitä tehdään.

Tilasin myös hammaslääkäriin ajan, kesäkuussa pääsen tarkistukseen.

Roosalle halaus, ei oikein tiedä miten edes lohduttaa

Mä päätin päästä asian ylijihan justiinsa. Koko kevät on oikeasti mennyt siihen, että on surrut jotakuta kuollutta ja ennenko ehtii sen loppuun ni seuraava lähtee. Turha surkutella itseään ku niitäkin, jotka jäivät ilman poikaa, veljeä tai isää, joilla siis on oikeasti syytä suruun, on.


Mut toi sun oksupoksuvaiva on kurja! Oootko tarkkaillut, millaisissa tilanteissa se iskee? Voisiko silloin olla jo liian jano tai liian nälkä? Tai liian vähän happea? Tai ehkä hormoneista johtuvaa? Ja eihän sulla voi olla poskiontelontulehdusta?
 
Mut toi sun oksupoksuvaiva on kurja! Oootko tarkkaillut, millaisissa tilanteissa se iskee? Voisiko silloin olla jo liian jano tai liian nälkä? Tai liian vähän happea? Tai ehkä hormoneista johtuvaa? Ja eihän sulla voi olla poskiontelontulehdusta?
Liittyy aina jotenkin ruokailuun (hajuihin, koostumukseen ja ihan mihin vaan), tulee ennen tai jopa kun syön tai aika pian jälkeen...saattaa joskus olla pahimmillaan just jossain iltapäivällä tai illalla..ihan mysteeri-

Mutta nytpä täällä jyrisee ja kunnolla meni taivas pimeeks:eek::eek::eek:
 
Liittyy aina jotenkin ruokailuun (hajuihin, koostumukseen ja ihan mihin vaan), tulee ennen tai jopa kun syön tai aika pian jälkeen...saattaa joskus olla pahimmillaan just jossain iltapäivällä tai illalla..ihan mysteeri-

Mutta nytpä täällä jyrisee ja kunnolla meni taivas pimeeks

Tännekin luvattiin illemmalle ukkosta. <3


Mut ruokailujutut ovatkin vähän mysteerisiä. Mulle esmes tuli sen jälkeen, kun sain sytostaatteja, pariksi vuodeksi kivennöisvesikammo. -Ku siellä tiputuksessa piti juoda ja mulla oli usein jotain vissyä siinä ni se kuvotus jotenkin yhdistyi sen jälkeen juomiseen. Ja nytkin ku ajattelen sitä, tulee suuhun metallinen ja tympeä maku ja melkein oksettaa.


Kokeile mielikuvaharjoitella itsellesi, vaikka ruoka-aine kerrallaan, hyväksi ja turvalliseksi. Ehkä se voisi auttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
sade putsaa ilmasta siitinpölyjä joita onkin nyt runsaasti liikekannalla

happipitoisuuttahan sade ei lisää vaikka monet niin luulee
Onko tuo niitä pilkunviilausuutisia?
Minusta on ihan sama, lisääntyykö happi vai hapenottokyky vai väheneekö vain pölyn määrä vai onko vain helpompi hengittää. Ei kai kukaan kansankielellä ala puhuun liian hienosti. :D
 
Onko tuo niitä pilkunviilausuutisia?
Minusta on ihan sama, lisääntyykö happi vai hapenottokyky vai väheneekö vain pölyn määrä vai onko vain helpompi hengittää. Ei kai kukaan kansankielellä ala puhuun liian hienosti.
ei ole pillunviilausta vaan täsmällistä ja virheetöntä viestintää

jos sulle on ihan sama puhua miten sattuu niin se on oivoi
 

Yhteistyössä