Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Missä kaikki ovat? Kesä tullut jo eikä kukaan viitsi palstailla?


Me tultiin hetki sitten duunista, paisteteltiin kampasimpukoita "alkupalaksi" ja seuraavaksi pitäisi pohtia päivällistä. Ja ehkä saunaa.
Mulla ihan hirveen kipee pää, vaikee olla ylhäällä ja tuntuu että verenpaineet pitkästä aikaa ihan kunnolla koholla..:(
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777
Huomenia! Herätyyyyyys!

Mulle uusien kokemuksien päivä. Ku en oo aiemmin ylittänyt moottoritietä jalan. Siis pk-seudulla. Jessus, mikä huminameteli! Ja ilmassa leijuvat pienhiukkaset voi miltei nähdä. Ei voi olla terveellistä asua tossa virressä!

Ja mä raukka joudun työskentelemään täällä koko päivän...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Palsta tökkii entistä pahemmin. Outoja virheilmoituksia ja automode kaappailee viestejä ilman mitään logiikkaa. Surkea tekninen toteutus alkaa tuottaa tulosta. Missä alustaa on koodattu? Intiassa parin koronapotilaan toimesta?
tuo robomode on kyllä ihan pyllystä

Huomenia! Herätyyyyyys!

Mulle uusien kokemuksien päivä. Ku en oo aiemmin ylittänyt moottoritietä jalan. Siis pk-seudulla. Jessus, mikä huminameteli! Ja ilmassa leijuvat pienhiukkaset voi miltei nähdä. Ei voi olla terveellistä asua tossa virressä!

Ja mä raukka joudun työskentelemään täällä koko päivän...
saa varmaan olla päntiönään pesemässä ikkunoita
 
Nyyh:(

Koko aamupäivää ja pitkä osa tähän mennessä iltapäivästäkin mennyt Kelaan soitellessa ja sitten toisten Kela/ytk/ym. murheita kuunnellessa ja sitten soitti yksi kaveri ja kyseli mitä vois tehdä, kun rahaa oli mennyt vahingossa väärään paikkaan jne jne...mietin sitä miten tekis mieli mennä jonnekin rauhalliseen ja hiljaiseen paikkaan edes viikoksi niin ettei kukaan pyydä apua tai halua puhua.
Puhelin nyt äänettömällä ja otin buranan, kiitos ja anteeksi...
 
  • Surullinen
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä