Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä popsin eilen sushia
Mä kävin viime viikolla hakemassa sushirasiallisen kiinalaisesta.
Oli ehkä 20 min. sulkemisaikaan jäljellä, siellä kiinalainen myyjä istui tyhjässä ravintolassa pöydässä syömässä tyytyväisenä (on suosittu ravintola joten kiirettä sillä varmasti on ollu) ja säikähti kun tulin sinne.

Ois pitäny läimäyttää sitä olkapäälle "syö ihan rauhassa niitä lohikäärmeitäs, mutta älä lepakkoa maista." :)
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Mä kävin viime viikolla hakemassa sushirasiallisen kiinalaisesta.
Oli ehkä 20 min. sulkemisaikaan jäljellä, siellä kiinalainen myyjä istui tyhjässä ravintolassa pöydässä syömässä tyytyväisenä (on suosittu ravintola joten kiirettä sillä varmasti on ollu) ja säikähti kun tulin sinne.

Ois pitäny läimäyttää sitä olkapäälle "syö ihan rauhassa niitä lohikäärmeitäs, mutta älä lepakkoa maista."
Onneksi ei raukka tukehtunut ruokaansa ku pelästytit.
 
Annas-piparipurkissa (miten Annas ja pipari kuulostaa niin pervolta :unsure:) on jo 15 chilin tainta, osa jo 3-4 cm pitkiä. :)

@m1es sanoi että saataisiin jouluksi chiliä. *googlettaa chilikinkkureseptiä*
Chili-rosolli?
Jos nuo taimesi venyvät nopeasti, kertoo se että valoa on liian vähän. Pidä niitä talon valoisimmalla paikalla.
Se, kuinka nopeasti saat chilejä, riippuu lajikkeesta ja kasvatusolosuhteista (valo ja lämpö). Onko nuo tarkoitus laittaa ikkunalaudalle, lasitetulle parvekkeelle, ulos vai kasvihuoneeseen? Minulla ensimmäiset kukkivat, en nypi kukkia pois vaikka @Rätti Väsynyt siihen yllyttikin.

Netti on pullollaan amerikkalaisia jouluchilireseptejä, joten innokkaasti kokeilemaan. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Jos nuo taimesi venyvät nopeasti, kertoo se että valoa on liian vähän. Pidä niitä talon valoisimmalla paikalla.
Se, kuinka nopeasti saat chilejä, riippuu lajikkeesta ja kasvatusolosuhteista (valo ja lämpö). Onko nuo tarkoitus laittaa ikkunalaudalle, lasitetulle parvekkeelle, ulos vai kasvihuoneeseen? Minulla ensimmäiset kukkivat, en nypi kukkia pois vaikka @Rätti Väsynyt siihen yllyttikin.

Netti on pullollaan amerikkalaisia jouluchilireseptejä, joten innokkaasti kokeilemaan. ;)
Harmi kun meillä ei ole kunnon vanhan ajan ikkunalautoja. Aurinkoisimmassa seinustassa on makuuhuoneita ja usein sängyt ikkunoiden lähellä.
Pitäis aamuauringon jälkeen kiikuttaa chilit ilta-aurinko-ikkunalle, niissä on pöydät. :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä