Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jopas oli Porissa ihmiset porsastelleet...lidlin pihalla oli äkkiä laskettuna 25-30 käytettyä maskia ja varmaan oli enemmänkin, mutta noi laskin parkkipaikan ja kaupan ovien väliltä

Mutta onneks ihana aurinko on kruunannut koko päivän!!

PS Kissasta on tullut hetkessä kunnon kyylä, nojailee parvekkeen kaiteeseen selkä kyyryssä kytiksellä ja silmät välillä suurina. Vein sen lelujakin tonne, mutta kaikkein mielenkiintoisinta on tuijotella intensiivisesti ulkona käveleviä ihmisiä, varsinkin heitä joilla on joku remminjatke mukana räksyttämässä.
Täällä oli kans hiljattain, syyksi paljastui et jotkut kersat oli leväyttäneet maskiroskiksen eikä kukaan ollut vielä ehtinyt siivota maskeja pois:rolleyes:
 
  • Surullinen
Reactions: Echo ja Elena777
Mä en tajua roskaamista kadulle tai luontoon. Ei vaan mee jakeluun.
Emmäkään ymmärrä, mulla nousee ärsytykset hyvin äkkiä nollasta sataan, oli sitten kuka tahansa joka roskaa (toki lapset erikseen, jos eivät tiedä paremmasta)...kertoo paljon ihmisestä, jos aikuinen on niin välinpitämätön, että viskoo kaiken vaikkapa autostaan tielle...
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Echo
Emmäkään ymmärrä, mulla nousee ärsytykset hyvin äkkiä nollasta sataan, oli sitten kuka tahansa joka roskaa (toki lapset erikseen, jos eivät tiedä paremmasta)...kertoo paljon ihmisestä, jos aikuinen on niin välinpitämätön, että viskoo kaiken vaikkapa autostaan tielle...
Juu. Mä en roskannu ees nuoruuden hulivilivuosinakaan. En pysty jättämään roskia toisen hoidettavaksi.
 
@-roosaruusa- !!

Minkäsasteiset eräjorma/luontohingut tulee tästä artikkelista?

Jotenki pelottais mökkeillä ulkoluodolla, 2 h matka mantereelta....mut samalla tuolla ois ihana tunnelma. :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
@-roosaruusa- !!

Minkäsasteiset eräjorma/luontohingut tulee tästä artikkelista?

Jotenki pelottais mökkeillä ulkoluodolla, 2 h matka mantereelta....mut samalla tuolla ois ihana tunnelma.
Luin tuon jo ennenkuin kun luin tän (sun viestin) ja olin ihan että WAUUUU minä tahtoo!!


PS vastaan, vaikka en ole läheskään roosa:notworthy:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
@-roosaruusa- !!

Minkäsasteiset eräjorma/luontohingut tulee tästä artikkelista?

Jotenki pelottais mökkeillä ulkoluodolla, 2 h matka mantereelta....mut samalla tuolla ois ihana tunnelma. :love:

No hätätapauksessa kai paikalle saapuu helikopteri. Mut joo, on kyllä, miehen sydänsotkujen jälkeen, mietityttänyt hieman... mut ollaanha n me useinkin paikassa, minne pitää tuntikin jotain pienenpientä homppupompputietä körötellä... Merta taas en osaa pelätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä