Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tässä linkki videoon vielä:

Huomenta.
Puuroa ja marjakiisseliä.

Muksu teki eilen sipsejä uppopaistamalla. Ihan kivoja, mutta kun sillä on tapana paistaa kaikki liian ruskeaksi, niin tuolla kipossa on kuin joku ruostunut merirosvojen muinainen kolikkoaarre.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Philipin hautajaisten vieraslistaa...maakreivi Donatus...joku Lohenhohe-Langenburgin prinssi....:love:


Kuvittelen meneväni Lohenhohen kanssa naimisiin, matkaavani uudenkarhealla Mersulla havupuiden reunustamaa tietä Baijerissa, sitten salaisen linnan/kartanon valurautaporteista läpi....



...sit yllätän ne illut housut kintuissa ja maskit naamassa salaisissa bileissään, roimin kirvelevää piiskaa pyllylle, laitan valot päälle ja hajotan koko porukan. :sneaky: Vankilaan kaikki.
 
Viimeksi muokattu:
Philipin hautajaisten vieraslistaa...maakreivi Donatus...joku Lohenhohe-Langenburgin prinssi....:love:


Kuvittelen meneväni Lohenhohen kanssa naimisiin, matkaavani uudenkarhealla Mersulla havupuiden reunustamaa tietä Baijerissa, sitten salaisen linnan/kartanon valurautaporteista läpi....



...sit yllätän ne illut housut kintuissa ja maskit naamassa salaisissa bileissään, roimin kirvelevää piiskaa pyllylle, laitan valot päälle ja hajotan koko porukan. :sneaky: Vankilaan kaikki.
Tiesin, että sussa asuu pieni Domina.
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja Echo
Haluaisitko lähteä joskus minun kanssa makkaranpaistoon?
Voisin tehdä haluamaasi viiniä mukaan.
Minulla ei ole siis mitään salakavalia taka-ajatuksia eli voit ottaa ukulisi mukaan, Hänelle voin panna olutta ellei Hän ole viinimäen miehiä :)

Pitäsköhän mennä Tor-verkkoon ja tilata sieltä piimää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Elena777
Haluaisitko lähteä joskus minun kanssa makkaranpaistoon?
Voisin tehdä haluamaasi viiniä mukaan.
Minulla ei ole siis mitään salakavalia taka-ajatuksia eli voit ottaa ukulisi mukaan, Hänelle voin panna olutta ellei Hän ole viinimäen miehiä
Kiitos, mutta en tapaile palstalaisia IRL, tää koskee kaikkia. :)

Sä oot olueeseensekaantuja ku panet sitä. :eek:
 

Yhteistyössä