Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Ei tuo mitään kikkaa vaadi. Linkkaa vain kuviin, jotka itse on siirtänyt johonkin kuvanjakopalveluun.
Itse käytän tätä, olenhan aika visuaalinen.


Aiotko viimeinkin laittaa palstalle sen kuvan, josta pikku erimielisyytemme alkoivat?
Mä yritin ohjeiden mukaan tämmöistä, missä pitäis saada kuva liitteenä:
!ATTACH! C:\Users\IMG_20210416_101451.jpg !/ATTACH!
huutomerkit on hakasulkeet.[
Mut jostain syystä se ei toimi.

Juuet saa edelleenkään mitään pimppikuvia. Eiköhän se ole noi "erimielisyydet" ihan vaan sun ahdistelua aiheesta, älä vedä mua matkaan siihen keskusteluun ollenkaan.
 
Mä yritin ohjeiden mukaan tämmöistä, missä pitäis saada kuva liitteenä:
!ATTACH! C:\Users\IMG_20210416_101451.jpg !/ATTACH!
huutomerkit on hakasulkeet.[
Mut jostain syystä se ei toimi.

Juuet saa edelleenkään mitään pimppikuvia. Eiköhän se ole noi "erimielisyydet" ihan vaan sun ahdistelua aiheesta, älä vedä mua matkaan siihen keskusteluun ollenkaan.
Niin, tuo C:\USERS\... viittaa oman koneesi kiintolevyyn. Eihän sivustolla ole sinne pääsyä, eikä se sitä tuolla osoitteella tunnistaisikaan. Jos koneesi sisältö olisi koko muun maailman tarkasteltavana, olisi minun taannoinen vitsini pikkuhousuistasi pienin murheesi.

Sinun pitää siis siirtää se kuva jonnekin, mistä se on haettavissa verkko-osoitteella.
 
Deleted member 149094
Niin, tuo C:\USERS\... viittaa oman koneesi kiintolevyyn. Eihän sivustolla ole sinne pääsyä, eikä se sitä tuolla osoitteella tunnistaisikaan. Jos koneesi sisältö olisi koko muun maailman tarkasteltavana, olisi minun taannoinen vitsini pikkuhousuistasi pienin murheesi.

Sinun pitää siis siirtää se kuva jonnekin, mistä se on haettavissa verkko-osoitteella.
Joo, tiedän, että se on oma kone. Mutta ohjeissa oli erikseen kerrottu, kuinka lisätä kuva kuvapalveluista ja liite liitteenä. En arvannut, ettei sivusto voi hakea kuvia koneelta, kyllähän noi kuvapalvelutkin hakee koneelta ne kuvat. Eihän se nyt niin mene, että jos pystyn lataamaan kuvan kaksplussalle tai imguriin tai mihin vaan, että se imuroi sieltä koko koneen. Se on googlen hommaa se.
Mut kiitos, täytyy pohtia, perustanko lisää tilejä tämän yhden sivuston takia..
 
Se tunne kun sun lapsi soittaa ''Hei mä tuun sinne yöks, tuon tullessani molemmille kebut, heippa'' ja olet just syönyt, eikä tee mieli syödä enää mitään ja yrität nätisti sanoa ettet tarvitse itsellesi ruokaa, mutta toinen on jo hakenut ne ateriat.
 
Lataa tuonne:

Joo, tiedän, että se on oma kone. Mutta ohjeissa oli erikseen kerrottu, kuinka lisätä kuva kuvapalveluista ja liite liitteenä. En arvannut, ettei sivusto voi hakea kuvia koneelta, kyllähän noi kuvapalvelutkin hakee koneelta ne kuvat. Eihän se nyt niin mene, että jos pystyn lataamaan kuvan kaksplussalle tai imguriin tai mihin vaan, että se imuroi sieltä koko koneen. Se on googlen hommaa se.
Mut kiitos, täytyy pohtia, perustanko lisää tilejä tämän yhden sivuston takia..
 

Yhteistyössä