Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tule Kaiaa eikä Raijaa.
Sulla on varmaan jatkuva thaikkuhieromoiden mainostulva johon ei tehoa adblokkaukset eikä mitkään.
Thaihieromot eivät taida panostaa markkinointiin, koska en koskaan ole ensimmäistäkään mainospostia tms. nähnyt. Olisiko niin, että tuote myy maineellaan?

Thaihieromossa asiointiin ei ainakaan vielä ole ollut aihetta, mutta tällainen parannettu hiushoito voisi olla mukava, jos satun Vietnamissa käymään:
 
Deleted member 149094
Pitiks niitä liottaa enste
Ei tarvi liottaa, kyl ne lähtee siel mullassakin. Mut puhuinkin himoidättäjistä! :D
Tai voi olla myös vähän silleen kärsimätön idättäjä. :)
Mä kato pistin aikoinaan kaikki aina multaan suoraan ja sit viikon päästä löysin itteni kaivelemasta ruukkuja tikulla, et onko mitään tapahtunut..
Se liotus ja hionta lähinnä pehmentää sitä kuorta, et se lähtee nopeemmin itämään. That's all.
 
Thaihieromot eivät taida panostaa markkinointiin, koska en koskaan ole ensimmäistäkään mainospostia tms. nähnyt. Olisiko niin, että tuote myy maineellaan?

Thaihieromossa asiointiin ei ainakaan vielä ole ollut aihetta, mutta tällainen parannettu hiushoito voisi olla mukava, jos satun Vietnamissa käymään:
nuot kaukoidän naiset osaa palvella miestä
 
Chileissä menee 2-4 viikkoa, ennenkuin ne lähtee itään.
Ei kukaan ny huvikseen hio niitä siemeniä hiekkapaperiin! Sehän on ihan järkky homma, tai liota niitä jossain vesiastiassa.
Tää hiomishomma menee paljon mukavammin niin, että pistät siemenet ja karkeaa puhallushiekkaa sopivankokoiseen purkkiin ja ravistelet sitä jonkin aikaa. Sitten vain täytät purkin vedellä ja annat olla pari vuorokautta. Kylvät koko moskan sitten mullan pintaan ja heität peitokasi vielä hiukan hiekkaa. Kastelet ja laitat kannen päälle. Viikossa pitäisi tulosten olla näkyvillä, jos lämpötila on ollut oikea. Poista kansi vasta, kun kylvös on kunnolla taimettunut.
 
Millä kikalla lisäätte tänne omia kuvia?
Ei tuo mitään kikkaa vaadi. Linkkaa vain kuviin, jotka itse on siirtänyt johonkin kuvanjakopalveluun.
Itse käytän tätä, olenhan aika visuaalinen.


Aiotko viimeinkin laittaa palstalle sen kuvan, josta pikku erimielisyytemme alkoivat? ;)
 

Yhteistyössä