Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos kaikki naiset olisivat Roosaruusia, ei minunkaan tarvitsisi aina mainostaa tuota 25 vuoden ikää vaan ikähaitarin voisi ulottaa ohi viidenkympin. Ehkä sinut kloonaataan lähitulevaisuudessa :unsure:

Roosaruusaa kloonattuna. Viivakoodit koska @Echo ja illuminati
Roosa on varmasti hehkeä nainen, mutta kyllä täytyy valittaa kun kaikki miehet ei oo ikääntyessään DB-klooneja!

 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Deleted member 149094
Kiitos vinkeistä!
En oo tajunnukaan että kasvia voi mekaanisesti pölyttää jollaki pumpulipuikoilla....

Onko se....chiliraiskaus?

Sullahan oli siemenet käytössä? Laita ne veteen likoamaan, kunnes juurihäntä näkyy. Sen saa antaa kasvaa suhteellisen pitkäksikin. Ja jos oikein tahdot hifistellä, siementä voi hioa hieman hiekkapaperiin.
Sit vaan multaan ja jos edelleen tahdot hifistellä, laita punainen kasvivalo, eiköhän sellaisen saa kympillä jostain bauhaussista.

Chili saattaa hyvinkin (riippuen myös vuodesta) kerätä kirvoja, joten mieti tuholaistorjunta valmiiksi. Itse olen käyttänyt nokkosvettä sekä kastelussa, että suihkutettuna lehdille. Se sisältää muurahaismyrkkyä, joka karkottaa tuholaiset tehokkaasti. Mutta vasta, kun taimi on ollut jo yli 15senttinen noin suurinpiirtein. Nokkosvesi on tosi ravinteinen lannoite myös.. Liikaa käytettynähän lannoite saattaa vissiin polttaa kasvin. Tästä mulla ei ole laajempaa tietoa. Jos teet veden (nokkosta veteen ja liota) säilytä se suljetussa astiassa, se haisee puhtaalle kakalle.

Pumpulipuikoilla pölytys .. Ehkei se ole raiskausta, vaan keinohedelmöitystä? :D
Osa kasvattajista ei ota ensimmäisen vuoden satoa, jotta taimen varsi puutuu ja juuret tulee kestävimmiksi. Mut ymmärsin, et nyt olis toive sadolle. Ekan vuoden satokin on ihan jees.

Innolla odotan @roosaruusa n neuvoja kanssa.. Muistaakseni joskus aihetta jo sivuttiinkin:)
 

Yhteistyössä