Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
@Lispetti pisti mulle hympän.... Hiippailee siis jossain lähettyvillä

Tulehan muikkeli esiin!
Noku enää kerkii hätäsesti vaan kytätä ohimennen ja kirjoittaa ei meinaa keritä millään.

Happy day tänään, oon hymyilyttänyt koko päivän, mulla on kevättä rinnoissa!
Poika tuli kolmanneksi jossain valtakunnallisessa matikkakisassa.

MUTTA, sitten mun päivä meni pilalle kun tyttö ilmoitti että hänestä tulee poliisi!!! Mitä mä oonntehny väärin!!
Tarkoittaako tää nyt sitä, että en voi ottaa häntä mukaan tekemän kepposia tai jouluruokaostoksille missä hamstraan kilon venalaisia suolakurkkuja maustekurkkujen hinnalla.:cry:
 
Noku enää kerkii hätäsesti vaan kytätä ohimennen ja kirjoittaa ei meinaa keritä millään.

Happy day tänään, oon hymyilyttänyt koko päivän, mulla on kevättä rinnoissa!
Poika tuli kolmanneksi jossain valtakunnallisessa matikkakisassa.

MUTTA, sitten mun päivä meni pilalle kun tyttö ilmoitti että hänestä tulee poliisi!!! Mitä mä oonntehny väärin!!
Tarkoittaako tää nyt sitä, että en voi ottaa häntä mukaan tekemän kepposia tai jouluruokaostoksille missä hamstraan kilon venalaisia suolakurkkuja maustekurkkujen hinnalla.
Tsop sykkänään, sun tytöstä voi tulla just se omalla järjellä aatteleva polliisitäti, jota ei voitu auvopestä!
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Noku enää kerkii hätäsesti vaan kytätä ohimennen ja kirjoittaa ei meinaa keritä millään.

Happy day tänään, oon hymyilyttänyt koko päivän, mulla on kevättä rinnoissa!
Poika tuli kolmanneksi jossain valtakunnallisessa matikkakisassa.

MUTTA, sitten mun päivä meni pilalle kun tyttö ilmoitti että hänestä tulee poliisi!!! Mitä mä oonntehny väärin!!
Tarkoittaako tää nyt sitä, että en voi ottaa häntä mukaan tekemän kepposia tai jouluruokaostoksille missä hamstraan kilon venalaisia suolakurkkuja maustekurkkujen hinnalla.:cry:
Aa että! Ekana työpäivänä läjähtää mamille sakot niiku Tytti Viikarille, eli jäläkikätteen! Saat maksaa parin hehtaarin kuusitukkien hinnan kaikista joulukuusista! :D
Hähhäähhää!
Ja mä niin nautin...:giggle:

Mutta ❤onnea❤ pojan matikkamenestyksestä! :)
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
  • Haha
Reactions: Echo ja Elena777
Voi ei, nyt on taas mentävä.

Pyykkisavottaan (5 treenit viikossa kakkosella, hyvin korona-aikana)ja sitten mama menee suihkuun.

Miss you all ja nähtään taas!!!!!❤❤❤❤❤❤
 
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä