Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ajatellut. Eikä hallituskaan. Mutta loppukesästä olin sitä mieltä.
Rehellinen vastaus. Joku kuitenkin näki, mitä oli tulossa.

Mitä mieltä "valittuun kansaan" uskovana olet israelilaisesta henkilösuojasta?

 
Viimeksi muokattu:
Nii. No emmä väitä, et mun sisukset olis nätit. En tottapuhuen ole ikinä nähny. Mut sen tiän, et sit ko ne nähhään, ne arvioidaan asteikolla 1-10. Ja kellä tahansa on oikeus niitä kommentoida
Tulevaisuudessa voidaan nähdä kanssaihmisten sisäelimet tavalla tahi toisella. Ja niistä tehdään ensin knikke knakkertonin tyyppisiä johtopäätelmiä. Ja sit niistä tulee koko kansan tietoisuutta, ja sit niitä arvostellaan siinä samalla, kuten nyt silmiä, suita tai vaikkapa takapuolen kokoa. :)
Alkaisiko tuo pelkosi ulkoisten ominaisuuksiesi arviointia kohtaan mennä jo tasolle, jossa se haittaa sinun omaa elämääsi? Sinun onnellisuuttasi lisäisi taatusti paljon, jos voisit edes hieman omaksua mallia minun pääkopastani - minua ei pätkääkään kiinnosta, mitä muut sanovat ulkonäöstäni, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Itse asiassa en yleensä itse edes noita kommentteja muista, mutta vaimo on joskus niistä jälkeenpäin muistuttanut.

Sinun kannattaisi itsesi vuoksi siis m1ehistyä....

Joskus vuorokausi taaksepäin puhisit kiukkua tässä ketjussa, en oikein ehtinyt seuraamaan. Ehkä miehesi/ystäväsi erehtyi sanomaan ulkonäöstäsi jotakin, jonka tulkitsit negatiivisesti? Tuskin tarkoitti pahaa. Hän on vain utelias Nikke Knatterton... (tai Nick Knatterton niinkuin siellä sanotaan).

Mulania elvytetään hänen menetettyään tajuntansa. Joku sanoi jotakin ulkonäöstä...


 
  • Haha
Reactions: Latimeria
Niin, noin voi sanoa miehelle ilman sen kummempia seurauksia, mutta ei naiselle. Mistä se kertoo?
No mä en ole sellanen, mun mielestä se on yhtä väärin.
Moni mies antaa toisaalta ymmärtää etteivät he sellasista puheista välitä, en tiedä sitten onko siitä syntynyt käsitys, että ''kyllä tosi mies kestää mitä tahansa''...
 
No mä en ole sellanen, mun mielestä se on yhtä väärin.
Moni mies antaa toisaalta ymmärtää etteivät he sellasista puheista välitä, en tiedä sitten onko siitä syntynyt käsitys, että ''kyllä tosi mies kestää mitä tahansa''...
On sellaisiakin miehiä jotka välittävät. Minä en oikeasti välitä. Elämä on paljon helpompaa, kun antaa tyhjän puheen mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
Mutta koska useimmat naiset välittävät liikaakin, täytyy sen kertoa jostakin. Siitä, että he vaistomaisesti tietävät ulkonäön olevan naisen sosiaaliselle asemalle ja pariutumismahdollisuuksille merkityksellistä. Evoluution tulosta, sanoisi @Latimeria ...
 
Huhh, älä m1es yhtään yritä koukuttaa Lattea tähän uuteen threadiin, josta oon onnistunut toistaiseksi pysymään lahjakkaasti sivussa :ROFLMAO:

Mutta on se kyllä jännää, kun meitä on vaan muutama nais- ja miespuolinen palstalainen, jotka ymmärtää ilmiselvän tosiasian, eli evoluution päälle.
 
On sellaisiakin miehiä jotka välittävät. Minä en oikeasti välitä. Elämä on paljon helpompaa, kun antaa tyhjän puheen mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
Mutta koska useimmat naiset välittävät liikaakin, täytyy sen kertoa jostakin. Siitä, että he vaistomaisesti tietävät ulkonäön olevan naisen sosiaaliselle asemalle ja pariutumismahdollisuuksille merkityksellistä. Evoluution tulosta, sanoisi @Latimeria ...
Toisaalta sekin on totta, että nykyään asetetaan isot ulkonäköpaineet naisille, myös naiset syyllistyvät tähän ja jo pikkutyttöinä.
Muistan kuinka viereisessä talossa asui tyttö, joka oli todella laiha ja kaikkia pihan poikiakin pidempi...häntä piti monet tytöt tyhmänä (pituuden ja sen takia, että oli epävarma)....mä en ymmärtänyt tuolloin, enkä vieläkään näitä asioita vaan koetan tutustua ihmisen luonteeseen ja sitä kautta katsoa voiko ystävyyttä syntyä.
 
Huhh, älä m1es yhtään yritä koukuttaa Lattea tähän uuteen threadiin, josta oon onnistunut toistaiseksi pysymään lahjakkaasti sivussa

Mutta on se kyllä jännää, kun meitä on vaan muutama nais- ja miespuolinen palstalainen, jotka ymmärtää ilmiselvän tosiasian, eli evoluution päälle.
Minulle evoluutio on jo alakouluikäisestä asti ollut yhtä päivänselvää kuin painovoima. Jopa leikeissäni oli evoluutioelementtejä, mutta sitä nyt on tässä hieman vaikea selittää. :cool:
 
Taitaa meikäläisen leikkaus siirtyä. *huokaus*
Niin, nuo kansalaismatemaatikot, jotka vertailevat sairaalapaikkojen ja koronapotilaiden määrää, eivät tuota vain tajua. Ne paikat eivät ole tyhjinä koronapotilaita odottamassa eikä jemmassa ole tumput suorina töitä odottelevia teho-osastojen hoitajia. Tästä eteenpäin jokainen koronateholle joutuva siirtää useamman muun ihmisen tarpeellista hoitoa.
 
Rehellinen vastaus. Joku kuitenkin näki, mitä oli tulossa.

Mitä mieltä "valittuun kansaan" uskovana olet israelilaisesta henkilösuojasta?

Juutalaisia päättäjiä. Illuminatin kehto.
:sneaky:
 
Deleted member 149094
Alkaisiko tuo pelkosi ulkoisten ominaisuuksiesi arviointia kohtaan mennä jo tasolle, jossa se haittaa sinun omaa elämääsi? Sinun onnellisuuttasi lisäisi taatusti paljon, jos voisit edes hieman omaksua mallia minun pääkopastani - minua ei pätkääkään kiinnosta, mitä muut sanovat ulkonäöstäni, oli se sitten positiivista tai negatiivista. Itse asiassa en yleensä itse edes noita kommentteja muista, mutta vaimo on joskus niistä jälkeenpäin muistuttanut.

Sinun kannattaisi itsesi vuoksi siis m1ehistyä....

Joskus vuorokausi taaksepäin puhisit kiukkua tässä ketjussa, en oikein ehtinyt seuraamaan. Ehkä miehesi/ystäväsi erehtyi sanomaan ulkonäöstäsi jotakin, jonka tulkitsit negatiivisesti? Tuskin tarkoitti pahaa. Hän on vain utelias Nikke Knatterton... (tai Nick Knatterton niinkuin siellä sanotaan).

Mulania elvytetään hänen menetettyään tajuntansa. Joku sanoi jotakin ulkonäöstä...
Ei mul ole mitään pelkoja.
Enkä tahdo muuttua miksikään m1eheksi..
Täh?
Onko vaikeaa kun näkee tommosii ihme yhteyksii ja vetää ne henkilöön, vai käykö luonnostaan?
 
Deleted member 149094
Huhh, älä m1es yhtään yritä koukuttaa Lattea tähän uuteen threadiin, josta oon onnistunut toistaiseksi pysymään lahjakkaasti sivussa

Mutta on se kyllä jännää, kun meitä on vaan muutama nais- ja miespuolinen palstalainen, jotka ymmärtää ilmiselvän tosiasian, eli evoluution päälle.
M1es tykkää vilautella ja Latte tykkää kattella. Ei siin mittään. Kyllä evoluutio on pareja luonut.:coffee:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Lispetti

Yhteistyössä