Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Palstamiehiä voisi kiinnostaa Alfons Muchan maalaukset. Teki paljon julisteita, mutta tässä esim. vuorokaudenajat. Tykkään Muchan tyylistä, vaikka joskus ne muijat on jotain ihme puolijumalattaria, mistä en niin välitä...

Tollein mä aamulla päästelen niiku tuo vasemmanpuolimmainen. :sneaky:
@Elena777 on tuo Yö. :love: (tai no päikkärit puuttuu tuosta..)

 
Palstamiehiä voisi kiinnostaa Alfons Muchan maalaukset. Teki paljon julisteita, mutta tässä esim. vuorokaudenajat. Tykkään Muchan tyylistä, vaikka joskus ne muijat on jotain ihme puolijumalattaria, mistä en niin välitä...

Tollein mä aamulla päästelen niiku tuo vasemmanpuolimmainen. :sneaky:
@Elena777 on tuo Yö. :love: (tai no päikkärit puuttuu tuosta..)

nojaa, näyttää joltain pikkutytöiltä
 
Mulle tulee tuohon alhaalle Posterloungen mainoksia. Kylläpä Gustav Klimt osaa hyvin maalata koivikon. Eikä tartte olla taiteellisesti samaa mieltä.
En tosin syksyllä siellä samoaisi, vaan joku kesäilta...



Mutta mikä iso ruskea mato tuossa oikealla on?
Näyttäis olevan joku tuohestettu koivuntyvi.
Ni, ja huomenta vaan täältäkin, kaikille, taspuolisesti
 
Palstamiehiä voisi kiinnostaa Alfons Muchan maalaukset. Teki paljon julisteita, mutta tässä esim. vuorokaudenajat. Tykkään Muchan tyylistä, vaikka joskus ne muijat on jotain ihme puolijumalattaria, mistä en niin välitä...

Tollein mä aamulla päästelen niiku tuo vasemmanpuolimmainen.
@Elena777 on tuo Yö. (tai no päikkärit puuttuu tuosta..)
Art Nouveau epäilemättä miellyttää silmääsi. Ne "muijat" ovat yleensä oleellinen osa maalauksia/piirroksia. Oletko koskaan tullut miettineeksi, miksi he 90-prosenttisesti ovat 20-30-vuotiaita naisia, jotka ovat pukeutuneet niin, että rinnat hieman pilkottavat tai kuultavat ohuen kankaan läpi?

Tässä kuva Munchan ensimmäisestä uskonnollisesta teoksesta, jonka hän maalasi pari vuotta sen jälkeen kun oli ryhtynyt vapaamuurariksi. Ihmishahmo tässä ei ole nainen vaan murrosikäinen tyttö. Alfons Muchasta tuli sittemmin Tsekkoslovakian vapaamuurarien suurmestari.

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä