Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo, niille löytyy töitä, paino sanalla työ. Tunnen yhden hoitajan just tuolta vanhuspuolelta ja sanon, että ehkä aavistuksen liian raskasta hommaa mulle. Pääsis kevyemmin lapioimalla soraa, kantamalla rautapalkkeja, aerobikkaamalla koko päivän, tai oikeestaan mitä vaan muuta
tosi on, hoitsun duuni on yks raskaimmista mitä Suomessa nykyään on

on sekä fyysinen että syykkinen kuormitus mutta onneksi palkat on huonot
 
Meillä on broilerivaras,nimeltä Minttu. :cautious:
Mie kerkisin wokkia varten paloitella kypsää broileria ja jääkaapista ja kuivakaapista etin tarpeita,niin neiti hyppäsi tiskipöydälle ja meni napsimaan broileria. Toinen hyväkäs tuli myös vahtimaan jos sais sekin lihaa.:rolleyes:
Meni sitten osa broilerista mokomille riiviöille ja loput wokkiin.
Olin ajatellu että osa jäisi huomiseksi salaattiin,mutta menikin kattien vatsaan.
 
Meillä on broilerivaras,nimeltä Minttu. :cautious:
Mie kerkisin wokkia varten paloitella kypsää broileria ja jääkaapista ja kuivakaapista etin tarpeita,niin neiti hyppäsi tiskipöydälle ja meni napsimaan broileria. Toinen hyväkäs tuli myös vahtimaan jos sais sekin lihaa.:rolleyes:
Meni sitten osa broilerista mokomille riiviöille ja loput wokkiin.
Olin ajatellu että osa jäisi huomiseksi salaattiin,mutta menikin kattien vatsaan.
Meillä oli toissapäivänä kokonainen yrttibroileri. Koiralta meinas silmät pudota päästä kun syötiin sitä.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: ruuttis ja Kais
kannattaako niitä jouhtenia kuvata kun niitä on kesällä joka paikka täynnänsä
Kannattaa. Tuollaki rantsulla on kuitenki parvessa joku rumempi ankanpoikanen muuttunu metaformoosissa joutseneksi talven aikana.

Perustelu: mäkin muutun talvisesta ja väsyneestä pieruverkkari-taikinamahasta suloiseksi kevään airueksi tuossa maaliskuun korvilla. :giggle:
 
Kannattaa. Tuollaki rantsulla on kuitenki parvessa joku rumempi ankanpoikanen muuttunu metaformoosissa joutseneksi talven aikana.

Perustelu: mäkin muutun talvisesta ja väsyneestä pieruverkkari-taikinamahasta suloiseksi kevään airueksi tuossa maaliskuun korvilla.
ei kannata siltikään vaikka kuinka muuttuisit keväisin rinsessaksi
 
  • Haha
Reactions: Elena777 ja Echo

Yhteistyössä