Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Sumukohmeloviesti jäi vastatessa automoden haaviin. Onko @m.e.k. öykkäröinyt ketjuissa vai olenko itse vai olenko vastannut öykkäröijälle? Kun en usko, et noi sanat vois herättää moden, aloin epäillä et siellä on pakosta muita moderointialgoritmeja.
Vai oliko se tuohon ulosteeseen viittaava sana? Miksi se menee ekasta kerrasta läpi, muttei vastatessa?
 
Sumukohmeloviesti jäi vastatessa automoden haaviin. Onko @m.e.k. öykkäröinyt ketjuissa vai olenko itse vai olenko vastannut öykkäröijälle? Kun en usko, et noi sanat vois herättää moden, aloin epäillä et siellä on pakosta muita moderointialgoritmeja.
Vai oliko se tuohon ulosteeseen viittaava sana? Miksi se menee ekasta kerrasta läpi, muttei vastatessa?
Mä olen moden suojeluksessa. :X3:
 
Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko kirjasarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.

Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko sarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.

Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni
minkähänlaiset kinttaat siitä katista tulis?
 
  • Haha
  • Vau!
Reactions: Echo ja Elena777
Deleted member 149094
Miepä kävin tänään kirpparilla piiiitkästä aikaa ja ostin sieltä Dumasin Kolme muskettisoturia koko sarjan (2 eeroo) ja sellasen tosi ison teemukin ja siihen kuuluvan lautasen (yht,2,50 eeroo). Tohon mukiin voi laittaa myös keittoa ja syödä siitä lusikalla.

Kävin myös tikkien poistossa (unohin viime pe otatuttaa...) ja kaupassa toteamassa, että kissan ostokset maksaa muuten aina enemmän kuin mun ostokset, mokoma Queeni
Kirjasarjan siis? Nyt sä uppoudut sit johonkin romanttiseen maailmaan ja unohat tulla tänne viihdyttään meitä.
 
Nonni, te palstalaiset saatte päättää miten ratkaisen mun tämäniltaisen makeantuskan (laihisyritys on päällä):

1) syön porkkanoita
2) teen kasan lettuja mansikkahillolla iltapalaksi perheelle (liian suuri houkutus mulle koska teen hyviä lettuja, eli söisin 2-3 lettusta)
3) letut ja 2 km hikilenkki sen jälkeen
 

Yhteistyössä