Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä en oikeestaan ole ikinä uskonut siihen, että aita on suoremmassa nurmikon toisella puolen. kaikki oikeestaan riippuu siitä seurasta, missä viettää aikansa
Tarkemmin ajatellen en kyllä itsekkään ole noin koskaan uskonut, tai ehkä nuorena, sen sijaan ajattelen että jos aita on vino omalla puolen niin se pitää suoristaa. Ihan sama millanen se toisella puolella on kun en siellä joudu sitä katseleen:sneaky:
 
Miksi? Mä olen tilannut vaikka mita sieltä. Ei ole valittamista.

huomenia!


Aiemmin, ku niillä oli Vantaalla liiketila, se oli ihan okei kauppa. Mut nyt tulee aina postikulut päälle. Kiva, ku tilaa vaikkapa olohuoneen maton alennusmyynnistä neljälläkympillä ni päälle pätkäistään toinen samanmoinen postikuluja.

Ja toisekseen ne myyvät nyt viron puolelta tuotuta tavaraa jonka saa halvemmalla tilaamalla sieltä suoraan itse. Esmes tämä https://textelle.fi/?product=patjan-suojusvillapeite 180 senttisenä 50 euroa postikukuineen virosta ja HobbyHallin hinta 66 euroa plus toimituskulut.
 
huomenia!


Aiemmin, ku niillä oli Vantaalla liiketila, se oli ihan okei kauppa. Mut nyt tulee aina postikulut päälle. Kiva, ku tilaa vaikkapa olohuoneen maton alennusmyynnistä neljälläkympillä ni päälle pätkäistään toinen samanmoinen postikuluja.

Ja toisekseen ne myyvät nyt viron puolelta tuotuta tavaraa jonka saa halvemmalla tilaamalla sieltä suoraan itse. Esmes tämä https://textelle.fi/?product=patjan-suojusvillapeite 180 senttisenä 50 euroa postikukuineen virosta ja HobbyHallin hinta 66 euroa plus toimituskulut.
Mä tilasin hobbysta viime toukokuussa. En muista että oli iso toim.kulut. :unsure:
 
vierailija
Se muuttui tässä joskus. Tavalliset paketit saa normaaleilla postikuluille (oisko jotain 5,95) mut vaikkapa grilli tai se matto niin kympeistä puhutaan.
Me ei saatu koskaan koko pakettia koska niillä ei ollutkaan tavaraa varastossa. Lupasivat kuitenkin toimituksen parissa päivässä. Kaveri odotti kuntopyöräänsä 2 kk. Ja kun lukee arvosteluja niin huh huh
 

Yhteistyössä