Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Mä näin unia, en vaan muista millaisia, nukuin niin ja näin ja valvottua taas tuli, katteltiin paskasti tehty leffa jonka jäljiltä jäi vain ärsytys siitä että tuhlasin aikaani moiseen. No mut elämä on.
Ensi viikko taas aikasta heräämistä ja vahvat tavoitteet olisi edes kympiltä nukkumaan:rolleyes:
 
Paino noussut takaisin joulukuun tasolle, ei hyvä. :cautious: Edelleen se on 3 kg vähemmän kuin vuosi sitten, koska touko-elokuun 9 kg pudotus vielä vaikuttaa.

2 km aamulenkki käyty ja sekin oli aika tuskaa.

Miten mä oon kesällä voinu mennä tuolla tiellä niinkuin hirvi?
Nyt oon kuin karhu talviunessa ja pelkään liukastuvani.

Mutta laitan toivoni helmikuuhun. Valo lisääntyy joten jospa mulla aivot heräilee sen myötä. :)
 
Paino noussut takaisin joulukuun tasolle, ei hyvä. Edelleen se on 3 kg vähemmän kuin vuosi sitten, koska touko-elokuun 9 kg pudotus vielä vaikuttaa.

2 km aamulenkki käyty ja sekin oli aika tuskaa.

Miten mä oon kesällä voinu mennä tuolla tiellä niinkuin hirvi?
Nyt oon kuin karhu talviunessa ja pelkään liukastuvani.

Mutta laitan toivoni helmikuuhun. Valo lisääntyy joten jospa mulla aivot heräilee sen myötä.

Kuntofillatri pelastaa näillä keleillä. Persus kyllä tulee siitä kipeäksi.
 
Kuntofillatri pelastaa näillä keleillä. Persus kyllä tulee siitä kipeäksi.
Onko se persuksen kipeytyminen pyöräilyssä hyvä vai huono asia, eli tapahtuuko siinä pakarassa silloin jotain hyvääki vai onko se "rasitusvamman" tapainen haitta?
(Palstapervot, älkääs innostuko)

Onko pyöräily hyväksi selälle, mulla on ristiselkäkipuja?

Muutoin harkitsen jo..:)
 
Onko se persuksen kipeytyminen pyöräilyssä hyvä vai huono asia, eli tapahtuuko siinä pakarassa silloin jotain hyvääki vai onko se "rasitusvamman" tapainen haitta?
(Palstapervot, älkääs innostuko)

Onko pyöräily hyväksi selälle, mulla on ristiselkäkipuja?

Muutoin harkitsen jo..

Eiku noissa on vakiona sellainen mummomallinen leveä istuin ja se hiertää.

Mut hyvää se tekee muutoin! Ja samalla voi katsella vaikka lempisarjaa tai opiskella espanjaa. Mulla oli jonain vuonna sopimus itseni kanssa, että saan katsoa Siskoni on noita-sarjan (nolonolo!) mutta vain kun fillaroin. Ja kyl sit tulikin poljettua...
 
Puolen litran taikina vaivattu käsin. Tänään(kin) lihapiirakoita uunissa :p

Oon työstänyt reseptiä. Riisi on turha, ku taikina on jo vehnää (plus ruista, tattaria ja kauraa) elikäs riisin sijaan lisää sipulia ja jauhelihaa. Jos vatsa kestäisi soijaa ni se ois tietty rouheena hyvä riisin tilalle. Tai sienet, mut ku kuopus ei niin tykkää ni en viitsi kiusata. Tehdään sienipiirakoita sit toisella kertaa, ku se on vaikka isällään.


 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Deleted member 149094
Paino noussut takaisin joulukuun tasolle, ei hyvä. Edelleen se on 3 kg vähemmän kuin vuosi sitten, koska touko-elokuun 9 kg pudotus vielä vaikuttaa.

2 km aamulenkki käyty ja sekin oli aika tuskaa.

Miten mä oon kesällä voinu mennä tuolla tiellä niinkuin hirvi?
Nyt oon kuin karhu talviunessa ja pelkään liukastuvani.

Mutta laitan toivoni helmikuuhun. Valo lisääntyy joten jospa mulla aivot heräilee sen myötä.
En ole asiantuntija, mutta liukkaalla kävely tekee hyvää syville lihaksille, luulisin. Ja antaa hyvää vaihtelua niille liikkeille. Et jos nyt et laihtuisikaan, saat lisää sitä, mikä polttaa rasvaa tehokkaammin. Anna mennä vaan! Aina ei ole kyse siitä, meneekö hirvenä vai karhuna :)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Elena777 ja Echo
Ootko nkkunut hyvin ja köynyt joka päivä kävelyllä? Tosin nyt on niin liukas että kannattaa liikkua sisätiloissa.
Kyllä mä nukkunut olen, mutta tonne ulos ei oikein voi lähtee ja kuntosaleille on vielä liian aikasta lähteä huhkimaan:(
Entisessä asunnossa oli sellanen tosi pitkä käytävä keittiön ja olkkarin välissä ja siinä sai hyvin käveltyä pidempäänkin, kun laittoi mussiikit korville.
 

Yhteistyössä