Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihkuu, sois sitten viikko taas tehty ja vapaat voivat alkaa.

Hyvää perjantaita allihuuppa!

Kohta saunaan ja sitten viltin alle sohvalle löhöömään jonkun lehvan pariin, siis jos jonkun hyvän löydän.

Onko joku katsonu Mindhunters sarjaa netliksistä? Jos on hyvä niin sitäkin vois vilkasta.
Charlize Theron saa aina hyvää aikaan, on sitten kameran eessä tai taka-alalla.
 
Vasta aloitin kakkososan, on kyllä jännä sarja!
Ette työ täällä turhaan suositelleet!
Nyt jatkan kattomista!

Oli muuten hiivatin liukasta ulkona aamulla ku kävin koiran kanssa lenkillä! Edetkäähän varoen.
Ja viettäkää oikein letkee lauvvantai!
Se on vaan harmi, että enempää ei ilmeisesti tule tuotantokausia :confused:
 
Kuopus pakotti katsomaan Mies ja alaston ase -leffan, vaikka oon sen nähny miljoona kertaa. Mutta Priscilla Presley oli kaunis.

Tässä Elvis ilman musiikkia
Öitä.
Kato nyt herttinen sentään sinnäe tämä vitejo, tulitte m1ehen kanssa heti mieleen tämän nähtyäni....on aenae molemmille jotain silmämunan iloo ja keskustelun aihetta:eek:
 
  • Haha
Reactions: Echo
En ymmärrä tätä onnellisuusvouhotusta.
Miks julkkisten pitää hokea olevansa joka hetkellä onnellinen?
Martina Aitolehti sanoo "nyt olen OIKEASTI onnellinen" kun käy viuhtomassa Dubaissa jonkun rikollisen miljonäärin luona.
No se hehkutti varmaan olevansa onnellinen samaan aikaan kun oli avioero tulossa, kun avioero oli päällänsä, kun oli eronnut, kun heilasteli palomiehen kanssa, kun korona vei osan tuloista....(en muista kaikkia kohtia. Seurasin sen instaa viime kesänä ja syksynä).

Jotenkin tuo kuulostaa "turpa kiinni mun ongelmista, mä olen onnellinen" on semmonen suojakeino, millä estetään muita sorkkimasta julkkiksen asioita - eikä ne tietty kaikille muille kuulukaan.

Tai sit harva uskaltaa sanoa rypevänsä just sillä hetkellä. Silloin altistaa itsensä haukuille "mitä sääliä toi kerjää, mitä toi valittaa". Ehkei halua heikolla hetkellä ylimääräistä huomiota.
Jälkikäteen pystyy kertomaan kuinka olikaan silloin v.2015 pohjalla...
 
Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
En ymmärrä tätä onnellisuusvouhotusta.
Miks julkkisten pitää hokea olevansa joka hetkellä onnellinen?
Martina Aitolehti sanoo "nyt olen OIKEASTI onnellinen" kun käy viuhtomassa Dubaissa jonkun rikollisen miljonäärin luona.

No se hehkutti varmaan olevansa onnellinen samaan aikaan kun oli avioero tulossa, kun avioero oli päällänsä, kun oli eronnut, kun heilasteli palomiehen kanssa, kun korona vei osan tuloista....(en muista kaikkia kohtia. Seurasin sen instaa viime kesänä ja syksynä).

Jotenkin tuo kuulostaa "turpa kiinni mun ongelmista, mä olen onnellinen" on semmonen suojakeino, millä estetään muita sorkkimasta julkkiksen asioita - eikä ne tietty kaikille muille kuulukaan.

Tai sit harva uskaltaa sanoa rypevänsä just sillä hetkellä. Silloin altistaa itsensä haukuille "mitä sääliä toi kerjää, mitä toi valittaa". Ehkei halua heikolla hetkellä ylimääräistä huomiota.
Allekirjoitan tuon asenteen, että "jos valittaa, valittaa turhasta ja jos on onnellinen, pysykööt VAITI!"
No, en oikeestaan lue julkkiskuulumisia, olen vähän jäävi siinä mielessä.
 

Yhteistyössä