Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Supertulisia me käytetään muuten marinadeissa. Mikä on scoville menee tai meni parhaimmillaan? Mun enkka 1.2miljoonaa raakana.

Mä jätän noi Naga Morichit ja vastaavat muille. En tykkää ku tulee hiki ja sit ei maista enää mitään muuta.


Fataliiseedsin kautta tulevissa siemenissä asteikko on vissiin kymppiin asti. Yli seiskan meneviin en suuremmin koske.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Deleted member 149094
Mä jätän noi Naga Morichit ja vastaavat muille. En tykkää ku tulee hiki ja sit ei maista enää mitään muuta.


Fataliiseedsin kautta tulevissa siemenissä asteikko on vissiin kymppiin asti. Yli seiskan meneviin en suuremmin koske.
Ymmärrän. Mulla meni varmaan vuosi kasvattaa toleranssia ja jätin siihen, kun muut maut hävisi. Mut kivaa se oli!
Enää en suuremmin tulista syö, jalapenotkin on ihan tarpeeksi, kun ne nyppii pois pizzasta, siis se jälkimaku. Olis kyl kiva aloittaa uusiksi.
 
Täällä päivälliseksi lasagne-tyylisyä makaronilaatikkoa. Paitsi että juuston sijaan murustin yhden paketillisen fetaa sekaan. Sit kylvin seuraavan satsin chilejä ja virittelin sinne kylmiöön lämpöpatterin. Mittari näyttää nyt kivasti 26 astetta. Siellä niitten on hyvä itää.


Ni ja missä @Elena777 luuraa? osoitteen tarvitsisin, minne lähettää loput chilinsiemenet ja muutama itsekuivatettu mukaan.
Sohvalla oon mököttänyt, kun alan kyllästyä olotilaan:eek:

Ootas
 
Täällä päivälliseksi
lasagne-tyylisyä makaronilaatikkoa. Paitsi että juuston sijaan murustin yhden paketillisen fetaa sekaan kylvin seuraavan satsin chilejä ja virittelin sinne kylmiöön lämpöpatterin. Mittari näyttää nyt kivasti 26 astetta. Siellä niitten on hyvä itää.


Ni ja missä @Elena777 luuraa? osoitteen tarvitsisin, minne lähettää loput chilinsiemenet ja muutama itsekuivatettu mukaan.
Sano joskus näin.

"Tein perinteistä makaronilaatikkoa. Sit söin sitä."
:rolleyes:
 
Ymmärrän. Mulla meni varmaan vuosi kasvattaa toleranssia ja jätin siihen, kun muut maut hävisi. Mut kivaa se oli!
Enää en suuremmin tulista syö, jalapenotkin on ihan tarpeeksi, kun ne nyppii pois pizzasta, siis se jälkimaku. Olis kyl kiva aloittaa uusiksi.

Mun toinen poika ja velipoika ovat sellaisia, että tynkevat koko chilin suuun ja pureskelevat, vaikka ois varoittanut.

Hyvät naurut oon saanut jokusen kerran ku ovat naama punaisina hikeä valuen kakoneet... Kerran melkis lähdettiin terveyskeskukseenkin. :D (Tolloja!)
 

Yhteistyössä