Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iloitsin aivan liian aikaseen siitä ettei enää ole lämpöä, taas tuntuu alavatsa turvonneelta ja lihaksiin sattuu ja on semmonen samanlainen olo kuin aina kipeeksi tulemisen alussa.

Voiskohan johtua napapiikeistä...huomasin tänäänkin, että heti kohta alkoi alamasussa kipristelemään ja nyt ei tunnu kivalta:cautious:
 
Deleted member 149094
Iloitsin aivan liian aikaseen siitä ettei enää ole lämpöä, taas tuntuu alavatsa turvonneelta ja lihaksiin sattuu ja on semmonen samanlainen olo kuin aina kipeeksi tulemisen alussa.

Voiskohan johtua napapiikeistä...huomasin tänäänkin, että heti kohta alkoi alamasussa kipristelemään ja nyt ei tunnu kivalta
Mikä tahansa operaatio on, ei saa lähtee juoksentelemaan, vaan kiltisti pötköllään vielä, kun tuntuu parantuneelta. Varsinkin jalkaleikkauksissa. Ja sit ihan pikkuriikkisenhiljaa se lähteminen. Silleen paranee tosi tehokkaasti! Ja pääsee yhteiskuntakelpoiseksi nopeesti ja pois sairaalasta että whups! Olen kokeillut!
 
Teen tunnustuksen, hävettää....

Musta koiran tassujen päät haisee hyvälle, tuoksuttelen usein niitä. Niissähän on joitain hajurauhasia tms.
Joo niin tekevät, sellaselle paahtuneelle vehnäpellolle!:love::love:
Mun koirat ovat aina katelleet touhujani hieman vinoon, kun olen mennyt viekkuun makuulle ja alkanut nuuhkimaan niien tassuja:unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja Lispetti
  • Vau!
Reactions: Elena777

Yhteistyössä