Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 149094
Ei hyvä idea. Meillä oli joskus telkkari myös makkarissa, sillä seurauksella että mies katteli sitä kirjaimellisesti koko yön, ja koska minä olen herkkäuninen niin heräilin aina kun jotain tapahtu tai tuli loppu musiikki tai ylipäätään välkehtivään valoon.

Jos jotain niin mies pitäisi varmaan vaihtaa sellaiseen joka nukkuu yöllä, tai sitten vaan kerätä se itsekuri jostain. Jos mies on vaikka yötöissä niin minä harvemmin edes katselen pitkään telkkaria vaan saatan olla kännykällä, tai useimminkin vaan olen ja nautin hiljaisuudesta ja "omasta ajasta", suihkuttelen pitkän kaavan mukaan jne.
Mä oon laittanu säännöllisesti miehen päivähoitoon, et saa omaa aikaa, nyt korona-aikana se ei ole onnistunut.
Joskus olen avannut telkun, et katsois leffan tai sarjaa, mut sitten on alkanut tekeen ihan kaikkea muuta ja ensin töllö menny äänettömälle, sit pois päältä!
 
Mä oon laittanu säännöllisesti miehen päivähoitoon, et saa omaa aikaa, nyt korona-aikana se ei ole onnistunut.
Joskus olen avannut telkun, et katsois leffan tai sarjaa, mut sitten on alkanut tekeen ihan kaikkea muuta ja ensin töllö menny äänettömälle, sit pois päältä!
Mä saatan istua vaan olkkarissa pitkän pätkän tekemättä mitään ja silloin kun on ihana hiljainen hetki niin ei jaksa televisiotakaan, normaalisti kun se pauhaa koko ajan. Mä räpsin välillä sen kiinni ja sitten joku taas aukaisee.
 
Että mä oon iloinen, :giggle: :love: pitkästä aikaa sauvakävelylenkki,vaikka olikin lyhyt mutta silti. Edistystä sekin. Tuleehan hyötyliikuntaa useempi tunti viikossa,mutta ihan liikunta muuten on jäönyt vähälle kesän jälkeen kipujen ja väsymyksen takia.

Nyt kun on yksi vapaapäivä lisää,niin yritän ainakin yhtenä vapaapöivänä liikkua jollain lailla,hyötyliikunnan lisäksi.
 

Yhteistyössä