Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sä oot jotenki muutenki....espanjalainen. Sanon tän hyvällä. Sopisit sinne hyvin.

Mun supisuomalainen mies on syntyny väärälle leveysasteelle. Se oikeesti kärsii jo lokakuusta alkaen, tuonne huhtikuulle. Vihaa talvea.

Mä taas haluisin matkustaa Islantiin, Huippuvuorille jne....

Kyl mäkin Islantiin voisin ku siellä on kuumia lähteitä! Ja huippuvuorille. -Keskikesällä!

Espanja taas on kesällä liian kuuma mulle. Onneksi ei oo pakko valita vain jompaakumpaa. Suomen kesät ovat kivat ja talven voi olla lämpimässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Deleted member 149094
Mikä hemmetti voi vetää vatsan löysälle? Yölläkin piti käydä vessassa.
Raskas tai uudehko ruoka/ruoka-ainekset, vilja, maito, hieman vanhentuneet ruoat, väärä ruokarytmi, vesijohtovesi, tai likainen lasi, josta on juonut, samoin muut astiat tai jos astianpesuainejäämiä on jäänyt astiaan ja se liukenee sieltä..
Liikkumattomuus, liian lämmin huoneisto, siis jos tulee kylmästä..
Stressi, aineenvaihdunnan hetkelliset muutokset,
Ja jos kuukkeloit, niin varmasti löytyy lisää!
Eikö ole kiva, voidaan oireiden perusteella niin helposti valita sopiva tauti!

Mulle kerran jostain veriarvoista lääkäri sanoi, et sähän kuitenkin googletat tän jutun.. Ja mä vastasin, et joo, nii mä teen, mut kerro kuiteskin, niin voin poissulkee sen syövän, mitä se aina tarjoaa..
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Sä oot jotenki muutenki....espanjalainen. Sanon tän hyvällä. Sopisit sinne hyvin. :)

Mun supisuomalainen mies on syntyny väärälle leveysasteelle. Se oikeesti kärsii jo lokakuusta alkaen, tuonne huhtikuulle. Vihaa talvea.

Mä taas haluisin matkustaa Islantiin, Huippuvuorille jne....
Sinä siis sopisit minun matkakumppanikseni - mutta vain lämpötilavaatimusten suhteen. Tai toisaalta - ehkä sinusta viilessä merituulessa heräisi piilevä nymfomaani...
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja Echo
Deleted member 149094
Ehkä tuo on syy siihen. Mutta miksi ei oo ennen käynyt niin?
Vatsa- ja suolistoasiat on kyl semmonen kaninkolo, että. Kun noissa voi olla yksi tekijä tai useamman tekijän yhteissumma. Mä en pysty enää syömään vaaleaa viljaa hyvin, enkä tiedä, johtuuko se iästä vai siitä, että pasta tehdään nykyisin eri tavalla vai siitä, että syön epätasapainoisesti sokereita tai jostain ihan muusta.

Ehkä olet ennen syönyt jotain rasvaa edellisinä päivinä, ja vatsasi ei ole reagoinut naksuihin niin voimakkaasti. Tai jokin, jota olet aiemmin syönyt, on muuttunut, et vaikka joku rasva/ viljatyyppi on vaihtunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Moro
TYöpäivä,niagaramenkat,menkkasäryt, selkäkipu eikä tietenkään mun ohjaaja ei oo tänään töissä,että olis selvittänyt työkkärin kanssa sitä virheellistä lausuntoa !
Onneksi kela lähetti viestin että pyytävät työkkäristä korjatun lausunnon.:devil::cautious:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä