Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Heräsin vasta äsken.
Katsottiin eilen Robin Hood jossa oli Russel Crowe. Russeli on mun lempparinäyttelijä (sitä ei oo näkyny pitkään aikaan?), mut oli tylsä leffa. Russel ei tee kyllä leffoissaan muuta kuin murahtelee arvoituksellisesti, silti aina on askelen muita edellä.
Marionista yritettiin leipoa jotain kiukkuista ja haarniskassa taistelevaa feministiä...
 
Täällä on hyvin vielä grillikioskeja pystyssä :)
Pitäisi muistaa käydä aina välillä, olen laiminlyönyt niitäkin tämän vuoden, tammikuun kirous, tai taitaapi olla koko kevään, mistä päästäänkin siihen, että ehkäpä uusi vuosi olisi kiellettävä lailla!!!

Pakkasta vajaa viisi astetta, pulkkamäkeen joudumme siis :)
 
Täällä on hyvin vielä grillikioskeja pystyssä
Pitäisi muistaa käydä aina välillä, olen laiminlyönyt niitäkin tämän vuoden, tammikuun kirous, tai taitaapi olla koko kevään, mistä päästäänkin siihen, että ehkäpä uusi vuosi olisi kiellettävä lailla!!!

Pakkasta vajaa viisi astetta, pulkkamäkeen joudumme siis
on niitä rillejä vielä moaseuvvulla ninqu oolussa
 
Päivää muruset.
Joo meni osa yöstä harakoille,kun ei saanut unenpäästä kiinni. Jossain vaiheessa kyllä nukahin. Kipuja oli kans yöllä,niin vaikea nukkua. Kävin yöllä popsimassa kylmän lihapiirakan ja juomassa vissyä,enkä yleensä syö yöllä.

Kaupassa käyty ja jääkaappia/pakastinta täytetty.

Perhana ku pelkkä kaupassa käynti uuvuttaa.
 
Päivää :)

Minä sain yöllä unenpäästä kiinni ku söin pirkan ison lihapiirakan, söin sen lämpimänä, mausteina ketsuppi, sinappi ja chilimajoneesi :p


Päivää muruset.
Joo meni osa yöstä harakoille,kun ei saanut unenpäästä kiinni. Jossain vaiheessa kyllä nukahin. Kipuja oli kans yöllä,niin vaikea nukkua. Kävin yöllä popsimassa kylmän lihapiirakan ja juomassa vissyä,enkä yleensä syö yöllä.

Kaupassa käyty ja jääkaappia/pakastinta täytetty.

Perhana ku pelkkä kaupassa käynti uuvuttaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Huomentapäivää!

Kyllä tää talo, vaikka vanha onkin ja ohutseinäinen, selviää pakkasista kelvosi. Aamulla oli 17 plusastetta. Ja nyt pahimmat pakkaset ovat kai, toistaiseksi, ohi.

Työkämpöällä vissiin on kriisinpikasta ku öljy vähissä ja maanantai vasta huomenna... Ja putket ovat aiemminkin jäätyneet. Mut eipä oo meidän oggelma nyt. Palmut eivät pahastu kunhan ei pakkasen puolelle mene.
 
Päivää muruset.
Joo meni osa yöstä harakoille,kun ei saanut unenpäästä kiinni. Jossain vaiheessa kyllä nukahin. Kipuja oli kans yöllä,niin vaikea nukkua. Kävin yöllä popsimassa kylmän lihapiirakan ja juomassa vissyä,enkä yleensä syö yöllä.

Kaupassa käyty ja jääkaappia/pakastinta täytetty.

Perhana ku pelkkä kaupassa käynti uuvuttaa.
Mä taas nukun kuin vauva, joka ei tarvitse tissiä koko yönä. On se ikävää, että on tuollaisia vaivoja. Oletko muuten kokeillut avantouintia?
 
Päivää muruset.
Joo meni osa yöstä harakoille,kun ei saanut unenpäästä kiinni. Jossain vaiheessa kyllä nukahin. Kipuja oli kans yöllä,niin vaikea nukkua. Kävin yöllä popsimassa kylmän lihapiirakan ja juomassa vissyä,enkä yleensä syö yöllä.

Kaupassa käyty ja jääkaappia/pakastinta täytetty.

Perhana ku pelkkä kaupassa käynti uuvuttaa.
Älä yhtään syyllisty siitä, että olet työkkärin listoilla tai kuntouttavassa.
Jos yöt menee kipujen kanssa, niin ei siinä tavallista työtä tehdä. Ihmisen pitää saada nukkuakin.
Meet ja elät voimies mukaan, siten kuin niitä kulloinkin on. ❤ (y)
 

Yhteistyössä