Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En oikein mitenkään käsitä.
OK, kerronpa pienen esimerkin. Minulla oli joskus silloin hissanope, joka miehensä kanssa asusteli Karkun Palvialassa. Hänen miehensä oli toisessa koulussa erityisopena.
Viime luokkakokouksessa tämä hissanmaikka kertoi, että vaikka hän silloin joskus kunka lauleli, että mikset saavu noutamaan, prinssi uljas satumaan... niin aina sieltä tuli vain se sama Palvialan kultainen noutaja.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Näemmä joo aiemmin linkittämäni olivat vähissä.


Mut täältä löytyy. Huomatkaa tosiaan, että niitä on kahden kokoisella kannalla.



No niinpäs onkin. Mä katoin monen muunkin sivuilta mut tosi monesta paikasta ei ole saatavilla. Täytyy pistää tilaukseen, täytyy kyl lukulamppukin ostaa kun meillä on vaan tuollaisia missä kiinninnäiset ledit.
 
OK, kerronpa pienen esimerkin. Minulla oli joskus silloin hissanope, joka miehensä kanssa asusteli Karkun Palvialassa. Hänen miehensä oli toisessa koulussa erityisopena.
Viime luokkakokouksessa tämä hissanmaikka kertoi, että vaikka hän silloin joskus kunka lauleli, että mikset saavu noutamaan, prinssi uljas satumaan... niin aina sieltä tuli vain se sama Palvialan kultainen noutaja.
Ookkei :X3:
 
Ihana, tavallinen talvisää. Lunta ja pakkanen on 5 ja 7 välillä. Ei tuule paljoa.
Vielä ku aurinko paistais, nii ois pörrfect.

Yritin ulkoilla kun pakkasilla tuli vaan syötyä. Muksut luistelemassa.
Täällä on vielä -16 astetta, mutta ompa tosiaan hyvä kun ei tuule, ei silleen tunnu kylmältä.

Koira yrittää kiivetä korkeimpaan lumikasaan kakille, sitten se tippa linssissä katselee siinä vääntäessä miettien kannattiko, kun kikkareet vierivät iloisesti alas.
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Ellimaar
Muistin väärin, ostin vahingossa melkein puoli kiloa irtokarkkeja :)

Tänään ohjelmassa olisi autoilua Oulussa ja sen lähialueilla, Tyttöystävän kans tietenki, syömässä käydään ja mitä muuta mukavaahan sitä keksisi, ei paljon muuta, semmoista kiireetöntä oleskelua, mukavaa

Kaupassa se täytyy kuitenkin käydä, se ei mielestäni ole kovinkaan nautinnollista, ostan ainakin salaattiin raaka-ainekset ja wc- ja talouspaperia, leivinpaperia, illaksi naposteltavaa (ei karamellia, eilen söin, hyi ), (eikä myöskään sipsejä), hapankorppuja, porkkanaa, kurkkua, kermaviiliä. Nuo viimeiset illaksi naposteluun, americandippijauhe löytynee kaapista, niin sitä en osta.
 
Deleted member 149094
Nii mut nyt haluan olla jossain muualla syömässä!

Mulla on yliannostus suomesta.
Noh, miten tän nyt sanois. Muualla ravintolat on suljettu koronan takia, et ... Tai voit sä meille tulla tietenkin, pääset pois Suomesta :sneaky:

Jos tahdot, voin muuten laittaa kokkisotaan semmoista ruokaa, mitä saa ulkomaalaisista ravintoloista, mutta maistuu TIETENKIN paremmalta itsetehtynä... riippuu, mikä maa. Mitä halajat?
 
Eläpäs nyt, onhan talvikin ihan mukava, jos mietitään
En kyllä keksinyt mitään mukavaa siitä
Voi hiihtää, luistella, pilkkiä, hypätä saunasta munasillaan jäiseen lumihankeen, ajaa moottorikelkalla, kaataa puita talvella, vetää sladissa, heitellä naapureita lumipalloilla, kusta nimensä lumihankeen... Mitä unohtui? Kunnon talvi on mahtavaa aikaa :)
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Noh, miten tän nyt sanois. Muualla ravintolat on suljettu koronan takia, et ... Tai voit sä meille tulla tietenkin, pääset pois Suomesta

Jos tahdot, voin muuten laittaa kokkisotaan semmoista ruokaa, mitä saa ulkomaalaisista ravintoloista, mutta maistuu TIETENKIN paremmalta itsetehtynä... riippuu, mikä maa. Mitä halajat?


Missä sä olet?

Ja on vastaus mikä vaan, ni olen kade.
 

Yhteistyössä