Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
katos tube tyrkytti tuota Suomi haastattelua hänestä.Toimittajakin oli hyvin mukana,ja opetti hänelle Suomi versiota kappaleesta. Kyllä on mahtanut olla toimittajallakin hauskaa laulaessaan hänelle pensselisedästä

 
Deleted member 149094
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sä jaoit kanssa ton! mä siis arvasin, et tykkäät siitä!
Kato myös se intialainen lähtöbiisi


Joo, munanlutkuttaja ilmoittautuu.



Mikässe Intilainen lähtöpiisi on?
Löysin!
Oli hyvä vi**upiisi!!!!:LOL:
 
Tänään ohjelmassa olisi autoilua Oulussa ja sen lähialueilla, Tyttöystävän kans tietenki, syömässä käydään ja mitä muuta mukavaahan sitä keksisi, ei paljon muuta, semmoista kiireetöntä oleskelua, mukavaa :)

Kaupassa se täytyy kuitenkin käydä, se ei mielestäni ole kovinkaan nautinnollista, ostan ainakin salaattiin raaka-ainekset ja wc- ja talouspaperia, leivinpaperia, illaksi naposteltavaa (ei karamellia, eilen söin, hyi :)), (eikä myöskään sipsejä), hapankorppuja, porkkanaa, kurkkua, kermaviiliä. Nuo viimeiset illaksi naposteluun, americandippijauhe löytynee kaapista, niin sitä en osta.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Se vähän vaihtelee, mutta kyllä se yleensä niin menee. Tämä palsta nyt poikkeaa jollain tavalla ettei välttämättä kannata olettaa mitään jos on hiljaista. Lauantaiaamut saattaa perheellisillä olla hyvinkin kiireisiä.

Itselläni ei ole mihinkään kiire ku heräsin jo viideltä tekemään kaikki askareet pois, aamupalaksi tein lättyjä, mutta minulle ei jäänyt yhtään :)


Miten niin? Meinaakko että jos juo niin silloin ei ole hereillä aamulla? Mä heräsin vasta äsken mutta en oo eilen yhtään juonut.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Se vähän vaihtelee, mutta kyllä se yleensä niin menee. Tämä palsta nyt poikkeaa jollain tavalla ettei välttämättä kannata olettaa mitään jos on hiljaista. Lauantaiaamut saattaa perheellisillä olla hyvinkin kiireisiä.

Itselläni ei ole mihinkään kiire ku heräsin jo viideltä tekemään kaikki askareet pois, aamupalaksi tein lättyjä, mutta minulle ei jäänyt yhtään
Riippuu milloin menee nukkuu ja unen tarpeesta. Mä tarviin 9h yöunet.
 

Yhteistyössä