Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Nonni. Oli pakko piipahtaa lähikaupssa hakemassa postipaketti. Väijyin oven takana hetkeä jona siellä ei ole muita asiakkaita, pinkaisin maito- ja einesruohkahyllylle ja saaliina maitoa sekä Saarioisten klassikko -jauheliphapitsa- Tuunasin sen mustaleimaemmentaalilla, Felixin ketsupilla ja minitomaatinsiivuilla ja tungin uuniin. Nyt lounastan sitä kera raejuuston ja ison maitolasillisen :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ni siis itseasiassa miksei Alkolla oo edes Alkon pihaan toimitusta? Tai jonkinlaista noutoboxia.

Kyllä mä pihalle uskaltaisin ajaa vaikken sisään mennä haluakaan.
Ei Alko halua palvella, mutta saksalaiset nettikaupat (tai siis jotkut niistä) palvelevat. Minäkin olen tilannut laatikollisen vahvempia suoraan kotiin - tuli nopeasti ja siististi.

Adventtikalenteri: pikku pullo jokaiselle päivälle Joulua odotellessa.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m.e.k. ja r0s
r0s
Hei mä muuten onnistuin tekemään vehnä-hapanjuuren käyttäen apuna Lidlin (Levain?) hapatettua maalaisleipää.


Mursin vähän sitä sisusta kippoon, päälle pari ruokalusikallista vettä ja ruokalusikallinen (luomu) vehnäjauhoja. Seuraavana päivänä ja kolmantena päivänä sekoitin ja lisäsin kumpanakin ruokalusikalliset vettä ja jauhoja. Neljäntenä päivänä kippasin suurimman osan taikinakulhoon, lisäsin jälkelle jääneeseen vähännvettä ja jauhoja ja tungin jääkaappiin toivoen että se toimii myöhemminkin.

Ni ja sit leivoin leivän, annoin taikinan hapantua ehkä puoli päivää.
 

Yhteistyössä