Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Huomentapäivää!

Nousin tos noin joskus ja laiton pyykkikoneen päälle ja vähän kohentelin viidakkoa (siis palmuja, chileä sun muita) ja sit istahdin tähän. luin uutiset, avasin plussan ja aioin kaataa kahvia ja tajusin ettei sitä ole kun ei kukaan oo keittänyt! :O


Äkkiä sitä oppii palveluun, näemmä! *ikävöi kahvinkeittäjä-esikoista*
 
Huomentapäivää!

Nousin tos noin joskus ja laiton pyykkikoneen päälle ja vähän kohentelin viidakkoa (siis palmuja, chileä sun muita) ja sit istahdin tähän. luin uutiset, avasin plussan ja aioin kaataa kahvia ja tajusin ettei sitä ole kun ei kukaan oo keittänyt! :O


Äkkiä sitä oppii palveluun, näemmä! *ikävöi kahvinkeittäjä-esikoista*
Mä taas otin kahvia lisää, mut en muistanu että ekankin kupillisen jälkeen kipristi mahaa. Nyt on mukavat mahakivut.
(Mulla joskus aikaiset aamut pistää pakin sekaisin)
 
  • Surullinen
Reactions: Kais
Mä taas otin kahvia lisää, mut en muistanu että ekankin kupillisen jälkeen kipristi mahaa. Nyt on mukavat mahakivut.
(Mulla joskus aikaiset aamut pistää pakin sekaisin)
Toivottavasti helpottaa masukivut.Sä vissiin juot vaaleapaahtoista kahvia,jos muistan oikein ? Tummapaahtoisessa kahvissa on vähemmän happoja jotka aiheuttaa vatsavaivoja. Kokeile vaikka seuraavaa paahtoastetta mitä nykyisin juot.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Huomenta,aamupalaksi uuniriisipuuroa ja luumukiisseliä ja kahvia.
Kohta lounas,verilettuja ja salaattia.
Vapaapäivä, kirjastossa pitäisi käydä.
Argg kelaperkele sotki mun ilmoituksen,eilen tein löhes valmiiksi ja tallensin, ilmoitus oli 6.11 lähtien 3.12 saakka,tänään sai lähettää ja kela olikin muuttanut ilmoituksen päivämääriä 2.11 lähtien ja piti tehdä uudestaan,jostain kumman syystä piti ilmoittaa jo edellisessä ilmoituksessa käsitellyt päivät ja tuli virhe. Nyt saa odotaa käsittelyä ja rahoja. Jos tuossa ei olis ollu ilmoituspäivät mitkä oli jo ilmoitettu,niin olis saanut ennakkoilloituksen ja rahat tiistaina.
 
Toivottavasti helpottaa masukivut.Sä vissiin juot vaaleapaahtoista kahvia,jos muistan oikein ? Tummapaahtoisessa kahvissa on vähemmän happoja jotka aiheuttaa vatsavaivoja. Kokeile vaikka seuraavaa paahtoastetta mitä nykyisin juot.
Eeeei!! Tummapaahtosesta vois masu tykätä mut sivuvaikutuksena olis masun omistajan vakava ärtyisyys, joka johtaisi epätoivoisiin tekoihin. :eek:
 
  • Surullinen
Reactions: Kais
  • Tykkää
Reactions: r0s
mahtaa olla ihan urbaania legendaa että tummapaahtoinen olis hellempää mahalle
Ei oo,tummassa kahvissa vähemmän happoja jotka joillekin aiheuttaa vatsavaivoja.
Meillä kans juotiin ensin vuosia sitten vaaleapaahtoista,tummapaahtoista kokeiltiin ja tykättiin ja vatsavaiva miehellä helpotti.Moni on saanut hekpotusta vatsavaivoihin kun ovat vaihtaneet vaakean tummapaahtoiseen. Tuosta kahvien happomuudesta ja vaikutuksista vatsaan on kerrottu monessa paikassa
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja r0s
Tummapaahto on kuin tupakantumppeja olis lioteltu ensin kattilassa, joka kärvähtää vielä pohjaan.
Vatsalle parempi,kunhan ei kokeile koskaan, koska vatsantyhjennys ja suolihuuhtelu pitää tehdä sen jälkeen sairaalassa. Jos potilasta ei toimiteta sairaalaan, tulee hänelle antaa kuitenkin paketti lääkehiiltä ja valvoa terveydentilaa.
:unsure:
 

Yhteistyössä