Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
KÄÄK.Voi,voi äkkiä sanomaan tänne jotain...???mitähän sitä kertoisi??...Ai niin huomasin pari päivää sitten että jos kermakastikkeeseen tai miksei myös ruskea lisää pari,kolme lorausta tuota kikkoman soijakastiketta antaa se mukavan pikantin maun tuolle kermakastikkeelle.
Mä aloin boikotoimaan joitakin vuosia sitten Kikkomania, kun paljastui että ne tekee eläinkokeita kikkomanin soijatuotteilla... :oops:
 
  • Vau!
Reactions: Echo
oho,kaikkeen törmää kun vanhaksi elää.Pitäisiköhän pistää tilaus vetämään.:sneaky:
 
r0s
Iltoi!

Taidettiin löytää tyttärelle kämppä. Ihana, pieni, just rempattu, rauhallisella alueella ja vähän kalliimpi vukra mut eipähän tuu lisiä sähkölämmityksestä tai miúista ylläripylläreistä. Vuokranantajakin vaikutti kivalta.


Mut on se vaan jännä, miten viisikin kymppiä vaikuttaa! Tai kakskyt neliötä. Ja sekin, että jos ne muut asunnon etsijät olivat sitä samaa poppoota joiden kanssa eilen yhteen kämppään katsomaan jonotettiin ni ei oo vuokranantajallakaan niin helppoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mäkin pidän loppupuheen ku Ellu kiskoo kohta ketjusta piuhat irti.

Öhöm, ketjulaiset medbörjare! Aika aikaa kutakin, sanoi pässi kun päätä...öö...pyllyyn pökki....
Aika on ottaa ja jättää. Aika on pullanteolla ja aika on syödä pulla.

Mutta koska tää ketju haihtuu nyt tuuleen niinkuin tsainapimujen todellisuus @m1es :n elämässä, niin kiitän kaikkia jotka ootte olleet mukana.
Kuinka monta tiskivuorta olisimme setvinewt ja lattian moppaamista olisimme ehtineet tehdä, jos emme olisi palstailleet?

Otan vastaan jäähyväissuukkoja *huulet törössä*
Saat kostean ja pehmeän suukon heti kun olet virittänyt itsesi suutelukuntoon (narulla ja teipeillä?).

Tässä malli
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Kokardi65 ja Echo
vierailija
Kävin lukemassa pari ensimmäistä sivua Miesten ketjua (johon naisetkin saavat osallistua) Ei ole totta! Nauroin ääneen sitä lukiessa :LOL: :LOL: Nyt tajuan paremmin teidän sanailua täälläkin :LOL:
En itse ole niitä ihmisiä joka osaa tuollaista hervotonta vitsiä laittaa mutta olen hyvä yleisönä. Pysyn siis laitamilla nauramassa :clap:.
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65

Yhteistyössä