Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Ohhoh. Se jättisatsi sapuskaa haettu. Jauhelihaa pussitettu pienempiin eriin ja pakastettu. Samoin broilerinsuikaleita. Uunissa jiso lihapata juureslisällä sekä viisi pientä rasiallista maksalaatikkoa. Pari niistä maistellaan, loput tungen pakkaseen ni lapset saavat ku haluavat.

Ja kaupassa (Veikon Kone) jouduin silti käymään, ku neitosen synttärilahja tuli. -Saa viimein isomman näytön jotta voi huoneessaan katsella Netflixiä. Nysse puunaa huonettaan ku ilmoitin ettei näyttö siirry huoneeseen ennen oikeaa syntymäoäivää ellei se ole supersiisti ja tiptop-kunnossa :D
 
r0s
No hitsi kun en osaa etes sanoa, että olisko se makeuden väheneminen mikä sen makumuutoksen aiheutti.

Oon yrittäny väsätä, mutta en ole onnistunut saamaan juuri sitä makua. Se on niin ihana tuttu maku ja tuo muisoja. Oliskohan ollu mummon marmelaateja.

Täytyy kahtoo etiketistä mitä siinä oikein on ja tosiaan ite vielä koittaa tehhä koevedoksia.

Rypäle- ja taatelimehua. Ja sitruunahappoa. Eikä lainkaan lisäsokeria.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aaaargh! Mä en osaa!

-Viimeks ku 5 vuotta sitten ekan kerran poltin tuota leivinuunia, niin kuulu poks ja Kermansaven kippo halkes kuumuudesta. Lihat mustia.

-nyt paistoin piirakoita, ja ne keräs vaan tuhkaa. :cautious: Haluuko joku mustien tuhkapiirakoiden ohjeen?
 
  • Surullinen
Reactions: Kais
Ja mä en tajua. Kädellä kun koittaa niin uuni on aika haalea, vaikka siellä alla on puita poltettu 4-5 h.

En uskalla uhrata mun äsken leipomaani pizzaa, ennenku osaan tuota käyttää! Pizza mega-carbonara vois olla varmaan italialaista, mutta en halua tuhkapizzaa. Nyt pärähti sähköuuni kyl päälle. :(
 

Yhteistyössä