Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Echo
Punajuuri-aura-sörsseli pääsee uutena tulokkaana meidän joulupöytään. :love:

On tää ruokamaailma ihmeellistä. Aamulla heitin leivänjämät veks ku niissä oli pieniä homepilkkuja, nyt kippasin 150 g homejuustoa vuokaan punajuurten kaveriks ja kehuin päälle. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Kais
  • Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Echo ja KalaMies
Nyt on maailman kirjat sekaisin.

Korkkasin viikunamarmelaadin ja se ei enää maistunut siltä kuin ennen - esim. viime jouluna.

Jos joku ostaa tätä ja tunnette maun niin kertokaa ihmeessä onko muuttunut:


Siis tää on (OLI) yksi mun lapsuudenajan lempimauista!
 
r0s
Nyt on maailman kirjat sekaisin.

Korkkasin viikunamarmelaadin ja se ei enää maistunut siltä kuin ennen - esim. viime jouluna.

Jos joku ostaa tätä ja tunnette maun niin kertokaa ihmeessä onko muuttunut:


Siis tää on (OLI) yksi mun lapsuudenajan lempimauista!

Miltä se maistui aiemmin? Makeammalta? Happamammalta? Vahvemmalta?


Ku tee ite! Pussi kuivattuja vesitilkan kanssa kiehumaan ja sit sopivasti sokeria (tai jotain muuta) ja sitruunamehua- tai happoa ja mä voisin laittaa kanelitangonkin sekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miltä se maistui aiemmin? Makeammalta? Happamammalta? Vahvemmalta?


Ku tee ite! Pussi kuivattuja vesitilkan kanssa kiehumaan ja sit sopivasti sokeria (tai jotain muuta) ja sitruunamehua- tai happoa ja mä voisin laittaa kanelitangonkin sekaan.
No hitsi kun en osaa etes sanoa, että olisko se makeuden väheneminen mikä sen makumuutoksen aiheutti.

Oon yrittäny väsätä, mutta en ole onnistunut saamaan juuri sitä makua. Se on niin ihana tuttu maku ja tuo muisoja. Oliskohan ollu mummon marmelaateja.

Täytyy kahtoo etiketistä mitä siinä oikein on ja tosiaan ite vielä koittaa tehhä koevedoksia.(y)
 

Yhteistyössä