Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja minä se tutustun palstaan ilman eväitä :)
Teillä on kivan tuntuinen ketju tässä
En vain löydä mistään hymiöitä. Missä ne mahtaa olla? Hymykuvion osasin laittaa vanhasta muistista.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja minä se tutustun palstaan ilman eväitä :)
Teillä on kivan tuntuinen ketju tässä
En vain löydä mistään hymiöitä. Missä ne mahtaa olla? Hymykuvion osasin laittaa vanhasta muistista.
Kiva jos tykkäät olla täällä palstalla. :)

Mutta palstauudistuksen myötä ennen suht toimivan palstan ulkoasu muuttui joksikin ET-lehden palstaksi, ja täällä kuule saa ihan itse näpertää omat hympät.
Samalla lähti avattaretkin. :(

Harmailla ei taida hymiönappia ollakaan, meillä mustilla on, mutta ne hymiöt toimii joskus ja jouluna.

Tee-se-itse -hymiöt, ole hyvä: https://keskustelu.kaksplus.fi/help/smilies/
 
Huomenta.
5 tuntia unta yössä on semmonen että tällä pärjää, mut ei tällä vielä juhlita.

Ennakkovaroitus kaikille. Tänään voi tulla multa takavasemmalta piikikästä kuittailua ja puujalkavitsiä hetkenä, jona vähiten osaat sitä odottaa. :sneaky: Väsyneenä en ole kärsivällinen.
Rupesin kyl miettimään että poikkeaako se normitilanteesta. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kiva jos tykkäät olla täällä palstalla.

Mutta palstauudistuksen myötä ennen suht toimivan palstan ulkoasu muuttui joksikin ET-lehden palstaksi, ja täällä kuule saa ihan itse näpertää omat hympät.
Samalla lähti avattaretkin.

Harmailla ei taida hymiönappia ollakaan, meillä mustilla on, mutta ne hymiöt toimii joskus ja jouluna.

Tee-se-itse -hymiöt, ole hyvä: https://keskustelu.kaksplus.fi/help/smilies/
Kyllä hymiöitä voi käyttää, mutta se vaatii vaivannäköä ja hieman sitkeyttä.
 
Huomenta.
5 tuntia unta yössä on semmonen että tällä pärjää, mut ei tällä vielä juhlita.

Ennakkovaroitus kaikille. Tänään voi tulla multa takavasemmalta piikikästä kuittailua ja puujalkavitsiä hetkenä, jona vähiten osaat sitä odottaa. Väsyneenä en ole kärsivällinen.
Rupesin kyl miettimään että poikkeaako se normitilanteesta.
Ei taida poiketa
 
  • Haha
Reactions: Echo
Pau la bongattu vauva-palstalta. Yhdisteli sujuvasti keskenään koronaa ja viljan peittausaineita/neokotinoideja. ;)

Tuli jopa vähän ikävä. Mutta, yhdistettynä tähän sekavaan ja huonosti luettavaan palstauudistukseen (jossa ei eri nikkien nimet erotu), tunne olisi sama kuin että kahlaat Saharassa jossain punertavassa hiekkamyrskyssä, et näe eteesi, huomaat jonkun hahmon lähestyvän ja pyydät siltä raikasta vettä - ja huomaat että se olikin joku naureskeleva mummo joka menee käkättäen pois....
Olisi kauheaa jos joutuisi kahlaamaan pau lan sekavia tekstejä muiden harmaiden seassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä