Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä leikkaan reunat veks ni saa enemmän juustoista keskustaa ja taas mahtuu.
Mä opin jo kotona, että mitään ei leivästä heitetä pois...
Jotenkin toi on jäänyt tavaksi, mutta koska en nykyään leipää syö niin...
Missäs naisten ketoosit ja hyväkarppaukset luuraa kun voileipägrillejä täällä hehkutetaan kuola valuen?

Ilmiöllä on nimikin.
= Reeepsaaahduuuuus, lälläspyy!
Aeeee mähän sanoin jo mitä teen sillä, kanaa ja kalaaaaa :giggle: ...se oli rossi joka esitteli leipäpussukkaansa:p ja se oli mekko jonka teki mieli jotain porilaista ja hänen makkaraansa:sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Echo
Mä opin jo kotona, että mitään ei leivästä heitetä pois...
Jotenkin toi on jäänyt tavaksi, mutta koska en nykyään leipää syö niin...

Aeeee mähän sanoin jo mitä teen sillä, kanaa ja kalaaaaa :giggle: ...se oli rossi joka esitteli leipäpussukkaansa:p ja se oli mekko jonka teki mieli jotain porilaista ja hänen makkaraansa:sneaky:
Seli seli :ROFLMAO:
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
Mutta eipä se mitään, viljan hiilareita ei tartte pelätä.

Karppaaja. Kuvittele, että tämä leipä on vielä uuninlämmin, vastaleivottu.
Muistatko mille se tuoksuu?
Leikkaat leipäveitsellä siivun ja voi sulaa siivun päälle....



Graavilohisiivu vielä lisänä voileivälle....
Psssst...kyllä karppaajakin sillon tällön voi leipää syödä...vehnää karttelen, koska se oikeasti pistää mahan kipeeksi (en tiedä mistä syystä, mutta niin se on ollut jo vuosia), ohrakakosta tykkään myös, mutta ruisleipä on parasta herkkua!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Tunnustus.
Mä sain joskus 10-15 vuotta sitten ystävältä ruisleivän juuren mut 1-2 vuotta jaksoin sitä kierrättää...sit pakastimen sulatuksessa heitin roskiin. :notworthy:

Pitäs kiertää naapurin mummot ja kysellä onko taikinatiinun kierteisiin vielä jääny rippeitä...:)
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
r0s
Meikäläisen mielestä on suorastaan naurettava ajatus, että kukaan haluaisi tulla noista lämpimämmistä maista suomeen pelkästään siksi, että täällä saa kämpän ja tarvittavat ja jopa rahaa vastikkeetta.

Meikä kyllä lötköttäisi palmun alla vaikka vatsa kurnien kunah ei tarvitsisi sietää tätä pimeyttä ja kylmyyttä ja kertakaikkista talvikurjuutta!


Ei kukaan edes ala katsella, että minne lähtisi, ellei kotipaikan oloissa ois jotain vikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.

Yhteistyössä